سازمان دانش آموزی استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در ثبت و جذب پیشتازان در کشور شد

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان با بیان این که پیشتازان دختر استان همدان در اردوی ملی سال 98 حائز رتبه سوم کشوری در مسابقات جهت یابی شدند، آن را افتخار بزرگی برای استان دانست.

کد مطلب: ۹۸۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در ثبت و جذب پیشتازان در کشور شد

رضا میرزایی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی همدان در سال جاری با رشد 126 درصدی در ثبت مدارس پیشتاز نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در کشور شده، همچنین رشد 130 درصدی در جذب دانش آموزان پیشتاز و 132 درصدی در ثبت مربیان پیشتاز را داشته است.
میرزایی ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان به خاطر حمایت هایش از سازمان دانش آموزی، گفت: در دیداری که با وزیر محترم آموزش و پرورش داشتیم، او سازمان دانش آموزی را گمشده آموزش پرورش بیان کرد و بر آموزش مهارت های زندگی اسلامی و دینی به دانش آموزان از طریق فعالیت های سازمانی تأکید کرد.
میرزایی گفت: همه تلاش سازمان دانش آموزی بر تربیت اجتماعی دانش آموزان استوار است و در کنار آن باید لباس فرم دانش آموزی، پایگاه تغذیه سالم و سرویس مدارس را با برنامه ریزی دقیق، کمک و حمایت همه حوزه های ذیربط با قدرت مدیریت و ساماندهی کند.
او در ادامه گفت: ما باید در انجام همه امور نگاه تربیتی، اخلاقی و پرورشی داشته باشیم و دانش آموزان را با استانداردهای مطلوب تربیت کنیم.
میرزایی در پایان از انعقاد تفاهم نامه با ارگان های مختلف از قبیل کمیته امداد، اداره کل منابع طبیعی، مدیریت اسناد و غیره خبر داد و گفت: این تفاهم نامه ها موجب بهره مندی دانش آموزان از ظرفیقت های سازمان دانش آموزی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار