هنر درمانی کودکان و نوجوانان با سرود

یزد(پانا)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: مربیان گروه های سرود با هنر به درمان مشکلات دانش آموزان می پردازند.

کد مطلب: ۹۸۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هنر درمانی کودکان و نوجوانان با سرود

سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جسمی و روحی افراد از جمله لکنت، افسردگی و... باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها برای صحبت کردن در جمع می‌شود، گفت: مربیان گروه های سرود با هنر به درمان مشکلات دانش آموزان می پردازند.

او با اشاره به اینکه اجرای فعالیت تولیدی سرود در مراکز فرهنگی هنری از وظایف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اضافه کرد: این فعالیت ها سبب ایجاد نشاط و شادی بین اعضاء و نیز تقویت کارگروهی و انتقال مفاهیم آوازی و موسیقیایی می‌شود.

پیغمبری هدف از تشکیل گروه‌های سرود در مراکز فرهنگی هنری کانون را تولید آثار فاخر سرود کودک و نوجوان دانست و ادامه داد: کانون متولی فعالیت سرود برای مخاطب خود است و باید بچه‌ها را در قالب گروه با ظرافت با مسائل فرهنگی آشنا کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد تاکید کرد: در حوزه‌ی کودک حق نداریم تفکرات، مشکلات و مسائل اجتماعی دنیای بزرگ‌تر‌ها را به کار بگیریم بلکه باید از دید کودکانه به تمام جنبه‌ها نگاه شود.

او وجود حدود سه مربی شاعر در کانون پرورش فکری را تاثیر گذار در خلاقیت و بالندگی گروه‌ها دانست و افزود: گروه‌های سرودی که امسال با توان مضاعف در مراکز کانون پرورش فکری احیا شدند حفظ می‌شوند و آمادگی اجرا برای هر مناسب را خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار