مسوولان ورزشی آذربایجان‌غربی شرایط بازگشت« بیاتلو» را فراهم کنند

ارومیه (پانا) - مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: باید تمامی افرادی که دلشان برای فوتبال این شهر می‌سوزد متحد شده و دست در دست هم دهند تا با بازگشت وحید بیاتلو، تیم ۹۰ ارومیه گرفتار سرنوشت‌ تیم‌هایی همانند پاکدیس نشود.

کد مطلب: ۹۸۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسوولان ورزشی آذربایجان‌غربی شرایط بازگشت« بیاتلو» را فراهم کنند

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه با تقدیر از برخی مسوولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: مسوولان استان از روز گذشته به شدت پیگیر مشکلات تیم ۹۰ بوده و قول داده‌اند تا با حل و رفع مشکلات، تیم با قدرت‌تر از همیشه و با کادرفنی خود تمرینات را برای نیم فصل دوم آغاز کند.

وی در خصوص اتفاقات روزهای اخیر ضمن تاکید بر اینکه لازم است تا برخی شفاف‌‌سازی‌ها در جهت اطلاع هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه ۹۰ ارائه شود، گفت: ابتدا اینکه برخی افرادی که مدت‌ زیادی است به دنبال کارشکنی و حاشیه‌سازی برای تیم ۹۰ هستند به هیچ وجه ارزشمند نبوده‌‌ و دارای اهمیت خاصی نیستند اما متاسفانه برخی پیشکسوتان فوتبال ارومیه از این اتفاقات خرسند هستند.

بهاری افزود: مردم باید بدانند که وحید بیاتلو به دلیل کارشکنی‌ها و توهین‌ها بود که ارومیه را ترک کرد، اما باید اذعان داشت وحید بیاتلو در حالی که یک غیربومی محسوب می‌شد اما بسیار بیشتر از برخی مربیان و پیشکسوتان بومی برای فوتبال ارومیه زحمت کشیده و از جان برای پیشرفت آن مایه گذاشت، چون در این شهر به دنبال تهیه تیرک، تجهیز رختکن و کاور بود در حالی که هیچ کدام جزو وظایف وی نبود، حال سوال اینجاست که کدام مربی در لیگ یک چنین کاری را برای تیم خود انجام می‌دهد و چرا در سال‌های گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده و کسانی که طی سالیان گذشته همواره قراردادهای میلیونی دریافت می‌کردند، چرا به دنبال رفع نواقصات نبود؟

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه ادامه داد: در گذشته تیم‌های ارومیه‌ای توان مقابله با تیم‌ شهرهای کوچک را نداشتند اما وحید بیاتلو با دانش خود به فوتبال ارومیه اعتبار داده و اکنون جامعه فوتبالی کشور با عزت و احترام در مورد فوتبال ارومیه سخن به میان می‌آورند.

وی با اشاره اینکه باید قدردان موقعیت فعلی فوتبال ارومیه بود، تصریح کرد: موقعیت فوتبال این شهر در حال حاضر بدون شک مرهون فعالیت چند ساله تک تک اعضای باشگاه ۹۰ بوده و باشگاه ۹۰ توانست ورزش ارومیه را از تک قطبی بودن خارج کند و بتواند پس از سال‌ها سکوهای بتنی ورزشگاه تختی را مملو از جمعیت کند و تیمی از شهر والیبالی کشور برخواسته و توانسته تا عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران را از آن خود کند.

بهاری در خصوص کادرفنی تیم ۹۰ گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۴۰ مربی معروف و مشهور آمادگی خود را برای حضور در ارومیه و جانشینی وحید بیاتلو اعلام کرده‌اند که خود این موضوع نشان دهنده پیشرفت و ترقی فوتبال این شهر است اما باید با قدرشناسی، بیاتلو را به ارومیه برگرداند تا کاری را که برای قهرمانی آغاز کرده، تا صعود به لیگ برتر به پایان برساند.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه خاطر نشان کرد: باید تمامی افرادی که دلشان برای فوتبال این شهر می‌سوزد متحد شده و دست در دست هم دهند تا با بازگشت وحید بیاتلو، تیم ۹۰ ارومیه گرفتار سرنوشت‌ تیم‌هایی همانند پاکدیس نشود و به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر بیاندیشد.

بهاری ادامه داد: اعلام می‌کنم اگر تا روز شنبه مشکلات حل شود، قطعا بنده نیز به عنوان نفر اول مجموعه در حالیکه مورد بی مهری‌های بسیاری قرار گرفته‌ایم اما تا پایان فصل با قدرت کار را پیش خواهیم برد، اما باید بدانیم که بدون حضور وحید بیاتلو ادامه کار میسر نخواهد بود و بدون شک شروع با مربی جدید شرایط سختی ایجاد کرده و جمع کردن تیم تقریبا غیرممکن خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ در ادامه گفت‌وگو خاطر نشان کرد: در این روزهای سخت بود که توانستیم دوست و دشمن خود را بشناسیم و به نوعی درس بزرگی از این روزها گرفتیم تا مصمم‌تر از همیشه برای شادی دل هواداران کار خود را ادامه دهیم.

بهاری در خصوص ادامه همکاری با بیاتلو تصریح کرد: به هیچ وجه از تصمیم وحید بیاتلو برای مذاکره با تیمی دیگر ناراحت نبوده‌ام بلکه به وی حق می‌دهم، چرا که بیاتلو حق بزرگی بر گردن فوتبال ارومیه داشته و از سویی پبشنهادات متعددی از لیگ برتر و لیگ یک دارد، اما ما همچنان امیدواریم با بازگشت وی دوباره شاهد ادامه روند موفقیت آمیز فوتبال باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار