مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: فرهنگ سازی و اشاعه آن زمینه ساز ایجاد الگو برای مخاطبین است

زاهدان (پانا) - قانون و تمکین به قانون اصل و اساس همه امور و برنامه ها در هر مجموعه است و در دستگاه تعلیم و تربیت که یک نهاد فرهنگی و تربیتی است می طلبد تا با فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ قانونمند بودن، الگویی برای مخاطبین باشیم.

کد مطلب: ۹۸۹۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: فرهنگ سازی و اشاعه آن زمینه ساز ایجاد الگو برای مخاطبین است

حمیدرضا رخشانی در گردهمایی مدیران مدارس چابهار با محوریت کارگاه آموزشی قوانین و تخلفات اداری اظهار کرد: التزام به قانون و قانونمداری نشانه سلامتی در کار و شفاف بودن برنامه ها و مجموعه اقدامات پیش بینی شده در هر فعالیتی است.
او ادامه داد: در دستگاه تعلیم و تربیت که یک نهاد فرهنگی و تربیتی است می طلبد تا با فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ قانونمند بودن، الگویی برای مخاطبین باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: مدیران مدارس محور و ثقل کار در مجموعه آموزش و پرورش وراس هرم آموزشی و تربیتی و به عنوان راهبر آموزشی هستند.
او افزود: مهمترین اصل در توسعه، نیروی انسانی است و هر تحول و پیشرفتی حاصل نگاه و اندیشه نیروی انسانی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: مدیر مدرسه باید موثر، کارآمد، کاردان و دارای مقبولیت در بین عوامل و کارکنان مدرسه باشد تا بتواند موفقیت و رسیدن به اهداف را دوچندان کند.
اوبرنامه ریزی، حسن تدبیر و برقراری ارتباط و تعامل را از مولفه های مدیریت در مدرسه بیان کرد.
رخشانی تصریح کرد: مدیریت منابع و حسن استفاده از ظرفیت ها در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه در کف مدرسه بسیار مهم و ضروری است و دستیابی به اهداف و نتایج مطلوب را میسر خواهد کرد.
او ادامه داد: رفع موانع ارتباطی بین مدرسه و اولیا از دیگر برنامه‌های مدیر و عوامل مدرسه است و باید با تدبیری صحیح و اصولی زمینه برقراری تعامل ،همفکری و هم افزایی با خانواده ها و آحاد جامعه را برقرار کنیم.
مدیر کل آموزش وپرورش استان ابراز کرد: عشق‌ورزی و مهرورزی در بین همکاران و مجموعه عوامل مدرسه باید از مهمترین رویکردهای مدیر مدرسه باشد تا بتواند فضایی صمیمی، همدل و سراسر مهربانی را در مدرسه و کلاس درس فراهم نماید.
او افزود: توانایی هر فردی در دانایی و بینش صحیح و بلند او می باشد و مادامی که با اندیشه‌های متحول و همگام با تحولات روز و نیاز جامعه حرکت کنیم یقیناً موفق خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار