در ۹ماهه امسال محقق شد

رشد206درصدی مشارکت مردم در مراکز نیکوکاری

زنجان (پانا) - بیش از 11 میلیارد و 300میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق 74مرکز نیکوکاری استان زنجان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 206درصد رشد داشته است

کد مطلب: ۹۸۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد206درصدی مشارکت مردم در مراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این استان که با حضور مدیر کل هماهنگی شبکه های مردمی مرکز برگزارشد گفت:پیشینه استان زنجان ومردمانش به سمت کارهای خیر واحسان ونیکوکاری از گذشته تا حال همیشه بوده وهست واستان زنجان به همین دلیل به بهشت خیران لقب گرفته است.
وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان نیکوکاری و وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، تشکیل شبکه‌های محلی، صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم از اهداف دیگر ایجاد مراکز نیکوکاری است.
صفری از جمع‌آوری 11 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت:در حال حاضر 74مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کنند ومیزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در 9ماهه امسال با رشد 206درصدی موجب تحقق 109درصدی برنامه های مراکز نیکوکاری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان یادآور شد: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش مؤثری در تسریع کمک به نیازمندان و محرومان جامعه دارد.
وی اضافه کرد: بیشترین خدمات ارائه‌شده در این مراکز درزمینهٔ کمک به معیشت، درمان، تأمین جهیزیه، و کمک‌هزینه تحصیلی نیازمندان است.
صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر 74مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و نظارت کمیته امداد در استان زنجان فعالیت می‌کنند،گفت: تاپایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری استان زنجان به 110مرکز افزایش می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار