«مانا ترین لحظه قشقایی» در تئاترشهر خوانده می شود

تهران (پانا) - آیین یادبود شهید حسین قشقایی روز شنبه هفتم دی ماه با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی «ماناترین لحظه قشقایی» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۸۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
«مانا ترین لحظه قشقایی» در تئاترشهر خوانده می شود

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، آیین یادبود شهید حسین قشقایی ساعت 18 روز شنبه هفتم دی ماه با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی «ماناترین لحظه قشقایی» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی احمد جولایی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود. در این اجرا محمودهندیانی، کریم اکبری مبارکه، شهاب راحله و تعدادی از دانشجویان هنرهای نمایشی به عنوان نقش خوان حضور دارند.
ندا ثابتی از جمله پژوهشگران عرصه تئاتر است که طی سال های اخیر پژوهشگری است درباره زندگی شهید قشقایی پژوهش‌هایی داشته و آن را در قالب کتاب داستان‌های دراماتیک با عنوان «در پی عشق دویدن» منتشر کرده است.
حسین قشقایی یکی از هنرمندان عرصه تئاتر است که پیش از انقلاب در سال 57 به شهادت رسید. او تحصیلات خود را در دانشگاه هنر گذراند. نمایشنامه «نهضت حروفیه» از آثار قشقایی است که در زمان حیاتش امکان اجرای آن میسر نشد؛ اما پس از شهادت او داود دانشور این اثر نمایشی را روی صحنه برد.
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام @Tehran_city_theater مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار