معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین:

شرکت کنندگان پرسش مهر در قزوین از مرز ۵۸ هزار نفر گذشت

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت بیش از ۵۸ هزار نفر در پرسش مهر در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت کنندگان پرسش مهر در قزوین از مرز ۵۸ هزار نفر گذشت

حجت الاسلام علی انصاری در گفتگو با پانا قزوین اظهار کرد: در یک هفته گذشته شاهد رشد قابل توجه شرکت کنندگان در این فراخوان بودیم که این آمار در دومین روز دیماه از مرز ۵۸ هزار نفر گذشت که در فاصله ۱۰روز مانده به پایان زمان ثبت نام شاهد رشد بیش از ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

انصاری با بیان اینکه به پاس توجه به فعالیت گروهی در متوسطه اول نیز رشته سرود همگانی برتر به کشوری راه می یابد، اعلام کرد: آثار دانش آموزان ابتدایی تا سطح منطقه ،متوسطه اول تا سطح استان و متوسطه دوم و فرهنگیان تا سطح کشوری راه خواهد یافت.

وی در تشریح روند اجرایی این فراخوان افزود: آثار دانش آموزان در سطح منطقه و استان داوری و در نهایت تعداد ۱۰۴ اثر برتر دختران و پسران از طریق سامانه همگام به مرحله کشوری معرفی خواهد شد و تمامی آثار فرهنگیان بدون داوری در سطح استان با بارگذاری در سامانه همگام به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به موضوع سوال فراخوان عنوان کرد : پرسش مهر ۲۰ می تواند آینده فضای حاکم بر مدرسه را بهبود ببخشد و این موضوع بسیار کاربردی برای جامعه آموزش و پرورش است و ما در ستاد اجرایی تصمیم گرفتیم نتایج حاصله از پژوهش ها و خواسته های دانش آموزان را برای ایجاد فضای جذاب و انگیزه بخش در امر یادگیری و فعالیتهای تربیتی بکار ببندیم و این سوال فرصت ارزشمندی برای آسیب شناسی و طراحی نقشه مناسب برای امر مقدس تعلیم و تربیت فراهم کرده است.

انصاری در پایان گفت : در سال گذشته ۵۳هزار نفر در قالب رشته های انفرادی و گروهی شرکت کردند که حاصل آن ۱۷رتبه برتر کشوری برای استان قزوین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار