سازمان دانش آموزی فارس، مسوول کارگروه طرح ملی ساماندهی سرویس مدارس در کشور شد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از واگذاری مسوولیت کارگروه طرح ملی ساماندهی سرویس مدارس کشور به استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی فارس، مسوول کارگروه طرح ملی ساماندهی سرویس مدارس در کشور شد

محسن کلاری افزود: در جلسه مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور و به دنبال طرح ساماندهی چهار ساله سرویس مدارس کلان شهر شیراز و نتایج مطلوب و مثبت این طرح بویژه در موضوع نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل و امور فرهنگی انجام شده در سرویس مدارس، به دستور رییس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی استان فارس، مامور طراحی و تعمیم طرح ساماندهی نظارتی سرویس در کل کشور شد .
او ادامه داد: نظارت بر عملکرد شهرداری و شرکت‌های حمل‌ونقل طرف قرارداد به عنوان پیمانکاران و رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در سرویس مدارس در سطح کشور وظایف محوله به سازمان دانش‌آموزی در این طرح است.
به گفته‌ی کلاری براین اساس بنا است تا طرح سرویس مدارس استان فارس، برای استفاده نظارتی در سایر استان‌ها آماده و هرچه سریعتر نسبت به نظارت هرچه دقیق و جامع بر امور حمل ‌نقل دانش‌آموزان قابل ارایه شود.
او در خصوص ویژگی‌های طرح اجرا شده در فارس افزود: ساماندهی سرویس مدارس در چهارسال گذشته در فارس با استفاده از سامانه الکترونیکی طراحی شده در این سازمان انجام شده است.
او نظارت کامل و دقیق در امور شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان و مدیران اجرایی را از ویژگی‌های این سامانه برشمرد و افزود: شناسایی وضعیت تعداد خودرو و کمبود خودرو، شناسایی وضعیت تعیین صلاحیت رانندگان و امور فرهنگی و ناوبری از دیگر مولفه‌های ویژه این سامانه است .
وی در پایان با اشاره به نارضایتی بزخی رانندگان در خصوص کمبود سوخت، گفت: امیدواریم با تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای سرویس و کاهش دغدغه رانندگان شاهد بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانش‌آموزان از سوی رانندگان باشیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار