به‌زودی میبد قطب مهارتی کشور نام‌گذاری می‌شود

یزد(پانا)- مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان در دیدار با فرماندارمیبد بابیان اینکه شهرستان میبد دارای پیشینه مهارتی و فنی و فرهنگی بسیار بالایی است و مردم سخت‌کوشی دارد گفت: تلاش ما بر این خواهد بود به‌زودی شهرستان میبد به‌عنوان یکی از قطب‌های مهارتی کشور نام‌گذاری و به رسمیت شناخته شود به‌طوری‌که در سطح کشور وقتی از مهارت خاص نام می‌برند تداعی‌کننده نام میبد باشد.

کد مطلب: ۹۸۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به‌زودی میبد قطب مهارتی کشور نام‌گذاری می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "امیر سعید مصباحی" مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در دیدار با «حسین فلاح» فرماندارمیبد سند توسعه مهارت این شهرستان را بررسی کرد.

امیر سعید مصباحی دراین دیدار بابیان اینکه شهرستان میبد دارای پیشینه مهارتی و فنی و فرهنگی بسیار بالایی است و مردم سخت‌کوشی دارد گفت: تلاش ما بر این خواهد بود به‌زودی شهرستان میبد به‌عنوان یکی از قطب‌های مهارتی کشور نام‌گذاری و به رسمیت شناخته شود به‌طوری‌که در سطح کشور وقتی از مهارت خاص نام می‌برند تداعی‌کننده نام میبد باشد.

مصباحی افزود: در فاز بعدی ستاد توسعه مشارکت‌های مردمی ارائه خدمات یادگیری مهارتی را افتتاح خواهیم کرد تا ظرفیت‌های توسعه آموزشی مهارتی و ارتقا مهارت جوانان این شهرستان را همراهی کند و هر جوان میبدی چه خانم و چه آقا ظرفیت این را داشته باشند که از یک شغل شرافتمندانه، معتبر و پایدار برخوردار باشند.

وی با اشاره به سیاست‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان تصریح کرد: در استان سیاست‌های از جزء به‌کل را دنبال می‌کنیم چراکه هر شهرستان وضعیت مهارتی مختص خودش را دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان گفت: در استان تمام تکیه ما بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی سرمایه‌گذار است و اولویت اول ما سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بومی استان خواهد بود.

امیر سعید مصباحی افزود: چنان‌که سرمایه‌گذاران استان میلی نداشته باشند این ظرفیت را از سطح کشور منتقل خواهیم کرد و یزد قبل از هزار و چهارصد باید قطب مهارت جمهوری اسلامی ایران شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد استان یزد به‌عنوان پایلوت کشوری در حوزه عملکرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مطرح شود و در این خصوص معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور اختیارات ویژه‌ای را دادند که بتوانیم با تغییر رویکرد الگوی جدیدی را برای کشور ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار