تاکید مسئول بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بر ایستادگی با بصیرت پای اسلام، انقلاب و ولایت

شهرری (پانا) - مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: باید با بصیرت و ذخایر معنوی به یادگار مانده از شهدا پای اسلام، انقلاب و ولایت ایستاد و قدردان خون شهیدان بود .

کد مطلب: ۹۸۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مسئول بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بر ایستادگی با بصیرت پای اسلام، انقلاب و ولایت

سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در مراسم یادواره هفتادوچهارشهید مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) در شهرری اظهار کرد: هدف شهیدان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس تحقق آرمان‌های الهی و دفاع از اسلام بود و تنها در راستای این اهداف ارزشمند بود که به جبهه‌ نبرد حق علیه باطل شتافتند.

او در ادامه تصریح کرد: شهدای ما برای دفاع از میهن با تأسی از امام حسین(ع) وارد جنگ شدند اما اگر استعانت غیبی اهل بیت(ع) نبود ما هرگز به فتوحات در جبهه‌ها دست نمی‌یافتیم.

مسجدی با اشاره به اهداف ارزشمندشهدا درنبردبا دشمن بیان کرد: شهدا در مشکلات و سختی‌ها به‌جای گم کردن راه با توسل به اهل‌بیت(ع) راه را پیدا می‌کردند.

مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خاطر نشان کرد: شهیدان برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و نظام اسلامی به شهادت رسیدند و همه ما باید با دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه که به فرموده امام(ره) استمرار حرکت انبیاء است، راه آن‌ها را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار