امتحانات نهایی دانش‌آموزان مازندران از امروز آغاز شد

امتحانات تا ۲۲ دی ادامه دارد

ساری (پانا) - امتحانات نهایی دانش‌آموزان مازندران که در امتحانات خردادو شهریورماه نمره قبولی نیاورده بودند، از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی دانش‌آموزان مازندران از امروز آغاز شد

99 اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران به پانا گفت: «از امروز دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نظام قدیم، دانش‌آموزان پایه دوازدهم و دانش‌آموزان سال سوم فنی‌و‌حرفه‌ای که در امتحانات خرداد و شهریورماه موفق به کسب نمره قبولی نشدند، آغاز شده است.»

به گفته او این امتحانات تا 22 دی‌ماه ادامه دارد.

نظری گفت: «امتحانات در حوزه‌های اجرایی تعیین شده در هر شهرستانی برگزار می‌شود و برگه‌های امتحانی در سه حوزه تصحیح استانی در آمل، تنکابن و ساری تصحیح می‌شود.»

طبق گفته معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران، نتایج امتحانات یک هفته پس از پایان امتحانات اعلام می‌شود و دانش‌آموزان سه روز فرصت دارند که اگر اعتراضی دارند، آن را اعلام کند.

نظری همچنین تأکید کرد که چنانچه این دانش‌آموزان در این دوره از امتحانات نمره قبولی نیاورند، می‌توانند در خرداد سال 99 مجدا امتحان دهند. دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نیز خرداد و شهریور 99 آخرین فرصتشان است و در صورت عدم قبولی، بعد از تطبیق با دروس نظام جدید، امتحان خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار