رئیس جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد انتخاب شد

یزد(پانا)- با انتخاب اعضاء مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد ، محمد حسین جعفری سکاندار جدید این هیات شد.

کد مطلب: ۹۸۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان یزد به ریاست شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد که پس از رای گیری محمدحسین جعفری رئیس کانون وکلای استان با کسب 16 رای از 16 اراء ماخوذه بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع بیان کرد: ظرفیت بسیار بالایی این رشته در استان یزد دارد و سالهاست این علاقمندی به آن در استان دیده می‌شود، با این نگرش هیئت کونگ‌فو هم‌اکنون به یک ثبات نسبی رسیده است.

شریعتی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان،عنوان کرد:همه باید به رئیس جدید این هیئت کمک کنند تا برنامه های تدوین شده به نحو احسن اجرای شود و همچنین رئیس جدید این هیئت نیز باید با استفاده از نیروهای متخصص و فعال زمینه هرچه بهتر توسعه این رشته را فراهم کند.

وی افزود: همدلی و تعامل مهم ترین مسئله برای موفقیت و عملی کردن برنامه ها خواهد بود که امیدوارم جامعه ورزش کونگ فو استان در کنار هم برای موفقیت و توسعه این رشته گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار