یک مدرسه خیّر ساز در رودسر افتتاح شد

رشت ( پانا) - دبستان خیرساز ۶ کلاسه دهخدا در رودسر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۸۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
یک مدرسه خیّر ساز در رودسر افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمدکاظم حیدرپور، خیر رودسری برای ساخت دبستان دهخدا که ۳۱۴ متر مربع زیر بنا دارد، یک میلیارد تومان هزینه کرده است. همچنین زمین این مدرسه را آموزش و پرورش تامین کرده است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در مراسم افتتاح مدرسه دهخدا از واگذاری41 مدرسه با 167 کلاس درس در رودسر در سال های اخیر خبر داد.
علی دقیق افزود: امسال 3 مدرسه در این شهرستان ساخته و به بهره ‌برداری رسیده است.
او به وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس گیلان هم اشاره و تصریح کرد : امسال همه بخاری های نفتی در مناطقی که از مزیت گاز طبیعی برخودار است جمع آوری می شود.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه به 14مدرسه شهرستان رودسر گاز رسانی نشده است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم همزمان با آغاز سال تحصیلی آینده به این مدارس گازرسانی شود.
علی دقیق با اشاره به اینکه روند اختصاص اعتبارات عمرانی در چند سال گذشته به دلیل مشکلات تحریم‌ها مناسب نیست، گفت: اگر خیران در ساخت مدارس ورود نکنند پروژه جدیدی نمی‌توانیم آغاز کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر هم اقدامات خیران را معامله با خدا بیان کرد و گفت: بی شک این معامله در درگاه الهی بی پاسخ نمی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار