با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد برگزار شد:

مسابقات علمی دانش آموزی-دانشجویی سازه های ماکارونی و نجات تخم مرغ

اهر(پانا) -مسابقات دانش آموزی-دانشجویی(سازه ماکارونی و چالش جاذبه) به مناسبت هفته پژوهش در 27 آذر ماه سال 1398 با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و کار مشترک پژوهش‌سرای خیام و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شهرستان اهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات علمی دانش آموزی-دانشجویی سازه های ماکارونی و نجات تخم مرغ

مسابقات دانش آموزی-دانشجویی(سازه ماکارونی و چالش جاذبه) به مناسبت هفته پژوهش در 27 آذر ماه سال 1398با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد و کار مشترک پژوهشسرای خیام و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شهرستان اهر برگزار شد.
این مسابقه با حضور پرشور بیش از 100 نفر از دانشجویان و دانش آموزان شرکت‌کننده در قالب بیش از پنجاه تیم در بخش‌های سازه ماکارونی (سبک-راندمانی) و چالش جاذبه (نجات تخم مرغ) با داوری تخصصی دبیران و کارشناسانپژوهش‌سرا(مهندس‌جلیل محمدی، اسماعیل جوانی، ودود اسدی، اعظم‌السادات مرتضوی) و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر انجام گرفت.

در این مسابقه مدارس مردانی آذری، شهید رجایی، هنرستان مهدیه، باقرالعلوم، هنرستان آینده سازان، نمونه توحید، مدرس، هنرستان امیرکبیر، میثاق(پسران)، امام‌رضا(ع)، علامه‌حلی، فرزانگان و شایان مشارکت موثری داشتند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات توسط رمضان‌پور مدیر آموزش و پرورش اهر و سلیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

نتایج مسابقات به شرح زیر اعلام می‌شود.

تصاویر بیشتر:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار