ابهام در برگزاری دیدار بزرگ جام حذفی ایران؛ دیدار استقلال و سپاهان لغو می‌شود؟

تهران (پانا) – در فاصله 4 روز مانده تا برگزاری دیدار مهم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، تکلیف برگزاری یا لغو این بازی همچنان مشخص نیست و سازمان لیگ سیاستی مبهم را درباره این بازی و حمایت از تیم ملی امید در پیش گرفته است.

کد مطلب: ۹۸۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ابهام در برگزاری دیدار بزرگ جام حذفی ایران؛ دیدار استقلال و سپاهان لغو می‌شود؟

در حالی که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، باید تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان دوشنبه 2 دی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند، با توجه به اینکه از هر تیم 2 بازیکن به اردوی تیم ملی امید دعوت شده است، هنوز ابهام درباره برگزاری یا لغو این بازی وجود دارد.

با اینکه تا شب گذشته اخبار متفاوتی درباره این بازی شنیده می‌شد و برخی منابع از لغو بازی و برخی منابع حتی از رزور هتل توسط سپاهان و برگزاری بازی خبر می‌دادند، امروز سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه‌ای کوتاه که با ایلنا داشت تاکید کرده است تا این لحظه تصمیمی برای لغو بازی گرفته نشده و بازی طبق برنامه برگزار خواهد شد. البته مهدی در جایی دیگر از اظهار نظرش گفته است که سازمان لیگ تصمیمی را اتحاذ خواهد کرد که به تیم ملی امید ضربه وارد نشود.

تاکید ابتدایی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به برگزاری بازی و سپس اشاره به اتخاذ تصمیمی برای کمک به تیم ملی امید، نوعی رفتار متناقض را از سوی این سازمان رقم زده است که البته با توجه به اینکه مدیران سپاهان تاکید کرده‌اند اجازه حضور امید نورافکن و محمد محبی را در اردوی تیم ملی امید پیش از بازی با استقلال نخواهند داد و اصرار به برگزاری بازی دارند؛ بیشتر این احتمال تقویت شده است که این بازی لغو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار