خرید میلیاردی استقلال به درهای خروجی نزدیک شد

تهران (پانا) – دیدار با ماشین‌سازی و باز نکردن دروازه خالی آخرین سکانس از حضور مهاجمی را در استقلال تهران رقم زد که با قراردادی سنگین به این تیم آمد تا فرشته نجات باشد.

کد مطلب: ۹۸۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خرید میلیاردی استقلال به درهای خروجی نزدیک شد

در روزهایی که جدا شدن مامه تیام از استقلال صدای هواداران این تیم درآورده بود، تنها چیزی توانست آنها را کمی آرام کند، پیوستن مرتضی تبریزی ستاره بی چون و چرای ذوب آهن اصفهان به این تیم بود.

مرتضی تبریزی یک سال و نیم پیش با قراردادی سنگین و البته رضایت‌نامه‌ای میلیاردی راهی استقلال شد، خریدی که در روزهایی ابتدا ستاره محبوب سکوهای آبی بود و هواداران استقلال امیدوار بودند تا این مهاجم با تجربه بتواند با تکرار روزهای خوبش در ذوب آهن، استقلال را در مسیر موفقیت قرار دهد.

روزگار برای مرتضی تبریزی و استقلال بر خلاف چیزی پیش رفت که او تصورش را می‌کرد و ستاره‌ای که در اصفهان یک تنه ذوب آهن را پیش می‌برد در تیم پرهوادار استقلال تبدیل به بازیکنی معمولی شد که بعد از چند ماه دیگر هواداران امیدوار به درخشش او نبودند و شاید جدا شدن او از استقلال هواداران این تیم را با هیچ چالشی مواجه نمی‌کرد.

اما دیدار با ماشین‌سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر به نظر می‌رسد آخرین سکانس حضور مرتضی تبریزی را در پیراهن استقلال تهران طراحی کرد، جایی که استقلال دو بر یک از حریف سرسختش عقب افتاده بود و مرتضی تبریزی در دقیقه 94 نتوانست دروازه خالی را باز کند تا صدای اعتراض هواداران را بلند کند و تماشاگرانی که تا پیش از این بازی او را چشم بازیکنی عادی می‌دیدند حالا درخواست جدایی‌اش را داشته باشند.

با وضعیت پیش آمده، باید مرتضی تبریزی را از استقلال جدا شده دانست و اگر دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی لغو شد او دیگر حتی فرصت نشستن روی نیمکت استقلال را هم نخواهد داشت و در نیم فصل راهی تیمی دیگر خواهد شد تا تلاش کند روزهای بد در تهران را فراموش کند و امیدوار باشد تا همان مرتضی تبریزی ذوب آهن باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار