سامانه بارشی امروز صبح از آسمان یزد خارج شد

یزد (پانا) - کارشناس اداره کل هوا شناسی استان یزدگفت: سامانه بارشی که این هفته استان را تحت تاثیر قرار داده بود امروز صبح از شرق استان خارج شد.

کد مطلب: ۹۸۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی امروز صبح از آسمان یزد خارج شد

محمد رضا شیرغلامی با بیان اینکه بارش باران تا بعد از ظهرچهارشنبه به صورت پراکنده به ویژه در ارتفاعات ادامه داشت، گفت: این سامانه امروز صبح از مناطق شرقی همچون بافق و بهاباد خارج می‌شود.

او با اشاره به اینکه روز‌های پنجشنبه و جمعه جو نسبتا آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق شهری و صنعتی خواهیم داشت، افزود: به دنبال خروج سامانه بارشی از استان، کاهش دما در صبح روز‌های جمعه و شنبه آینده پیش بینی می‌شود که در بسیاری از نقاط استان به ویژه مناطق کوهستانی وسردسیر به زیر صفر درجه می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد نوسان دمای شهر یزد طی امروز و جمعه را به ترتیبدو تا ۱۲ و صفر تا ۱۴ درجه سانتی گراد عنوان و تصریح کرد: بیشترین بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته به بختیاری خاتم با ۴۵ میلی متر تعلق می‌گیرد.

شیرغلامی بیشترین بارش‌های باران در هر شهرستان طی ۲۴ ساعت آینده را باجگان بافق و خضرآباد اشکذر با ۹ میلی متر، سلطانب سانیج تفت ۸، چنار ناز خاتم ۷.۸ میلی متر، همیجان بهاباد ۶.۲ میلی متر، حاجی آباد زرین اردکان ۶ میلی متر، تنگ چنار مهریز ۳.۵ میلی متر، هفت هر میبد ۲ میلیمتر و یزد هم با ۴میلی متر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار