استاندار: توسعه صادرات مرکبات مازندران نیازمند شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقل است

ساری (پانا) - استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت توسعه صادرات مرکبات از مازندران، فقدان شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل را از مشکلات این بخش برشمرد که باید مرتفع شود.

کد مطلب: ۹۸۷۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: توسعه صادرات مرکبات مازندران نیازمند شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقل است

به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در نشست با هیات مدیره کانون حمل و نقل استان که به مناسبت روز حمل و نقل صورت گرفت، با اشاره به این که حمل و نقل به عنوان شریان اقتصادی و رکن مهم اقتصاد کشور است، گفت: باید بسیاری از جابجایی مسافران و حمل بار را چونان کشورهای توسعه یافته به سوی حمل و نقل ریلی هدایت کنیم و چون علیرغم اقدامات صورت گرفته هنوز در حوزه راه های آزادراهی که نقش مستقیم با حمل و نقل بار دارند، خیلی قوی نیستیم لذا توسعه حمل و نقل ریلی یک ضرورت است.

حسین‌زادگان با بیان این‌که متاسفانه سهم مازندران از آزادراه‌ها پایین است و در برخورداری از سندیکاها و شرکت های حمل و نقل نیز به آن توانایی نرسیدیم که توجه را به سمت تشکل‌ها و انجمن های صنفی ببریم، افزود: باید ارتباط بین سندیکاها با دولت قوی تر و سازمان یافته تر باشد.

او تأکید کرد: باید به مقوله حمل نقل و نقل و مسایل مختلف آن که نیازمند تقویت است اهتمام بیشتری صورت گیرد.

استاندار با بیان این که شرایط تحریم‌های سنگین و ظالمانه روی صنعت حمل و نقل هوایی تاثیر گذاشته است، ادامه داد: باید در سایه اراده مشترک با تصمیمات صحیح و منطقی و بدور از بخشی نگری و صنفی نگری چونان یدواحده در بخش های مختلف باهم باشیم و مشکلات را حل کنیم.

او بر ضرورت توسعه صادرات مرکبات از مازندران است که نیازمند تقویت ناوگان حمل و نقل است، گفت: فقدان شرکت های بین‌المللی حمل و نقل از مشکلات این بخش است که باید مرتفع شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد مجتمع های حمل و نقل شهری، یادآور شد: برای تقویت بخش کشاورزی و دامپروری، نوسازی ناوگان حمل و نقل و ورود ناوگان یخچال دار باید با جدت دنبال شود و از شرکت های دارای آمادگی برای این موضوع حمایت می کنیم.

استاندار با اشاره به این که صنعت حمل و نقل باید از فرسودگی نجات یابد، افزود: مردم باید در اولویت توجه باشند، لذا برای آسایش مردم و توسعه استان در بخش های مختلف، مشکلات صنعت حمل و نقل استان احصا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار