نظارت آموزش و پرورش بر تغذیه مدارس تشدید می شود

ارومیه (پانا) - با توجه به گزارشات منتشره در فضای مجازی مبنی بر مشاهده کیک‌های آلوده، نظارت آموزش و پرورش آذربایجان غربی برتغذیه مدارس تشدید می شود.

کد مطلب: ۹۸۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت آموزش و پرورش بر تغذیه مدارس تشدید می شود

«ابراهیم محمدی» بیان کرد: با توجه به گزارشات منتشره در فضای مجازی مبنی بر مشاهده کیک‌های آلوده، بررسی‌های به عمل آمده حاکی از این است که اغلب مواد خوراکی و غذایی توسط دانش‌آموزان از بیرون از مدرسه تهیه شده است.

وی افزود: به منظور رفع نگرانی‌های موجود و تأمین سلامتی دانش آموزان، مقرر شد نسبت به پالایش بوفه‌های مدارس اقدام شود و این اقدام در دستور کار مدارس استان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: به دانش آموزان توصیه می‌شود جهت حفظ سلامتی تا اطلاع ثانوی تغذیه خود را به صورت خانگی یا از مراکز مجاز و معتبر تهیه نمایند.

وی با بیان اینکه اخبار گزارش شده از شهرستان‌های استان از طریق این اداره کل پیگیری و مراتب آن از طریق مراکز بهداشتی و قضایی تحت بررسی است؛ بیان کرد: نتایج حاصله به محض اعلام از سوی نهادهای رسیدگی کننده، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدی با تاکید بر لزوم ارتقاء سواد سلامت و رسانه‌ای در جامعه گفت: از مردم می خواهیم مراقب اخبار بی‌پایه و اساس در فضای مجازی که منبع آنها مبهم است، باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار