بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از منطقه کلاترزان

سنندج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در منطقه کلاترزان ضمن بازدید از چند واحد آموزشی، وضعیت فیزیکی فضاهای آموزشی منطقه را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از منطقه کلاترزان

رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ر کردستان ، روز گذشته از آموزش و پرورش منطقه کلاترزان بازدید و در راستای توسعه و حل مشکلات منطقه با مسئولین سطح منطقه تشکیل جلسه داد.

در این نشست که بخشدار شویشه نیز حضور داشت؛ ناصر شفیعی رئیس آموزش و پرورش منطقه کلاترزان به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته آموزش و پرورش کلاترزان در تمامی حوزه ها و همچنین اقدامات انجام شده در خصوص ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان و معلمین پرداخت.

بازدید از واحدهای اداری، بازدید از مدارس شهر شویشه، بازدید از مرکز یادگیری محلی و کلاس های نهضت سواد آموزی، بازدید از خوابگاه های مدارس شبانه روزی، بازدید از سالن ورزشی و سالن اجتماعات و... از مهم ترین برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در منطقه کلاترزان بود.

قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان این بازدید ها ضمن تقدیر و تشکر از عوامل کادر اداری آموزش و پرورش منطقه کلاترزان، گفت: با توجه به بیان مسائل و مشکلات منطقه به ویژه وضعیت فضاهای آموزشی و تجهیزات مدارس، تا حد امکان نسبت به بهبود وضعیت منطقه اقدام خواهد شد.

در پایان از طرف بخشداری،امام جمعه و جماعت شهر شویشه و اهالی محترم روستای سرهویه لوح تقدیر جهت یادبود به مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش استان کردستان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار