جشن بزرگ یلدا در مدرسه علامه طباطبایی ۲ تبریز

تبریز(پانا) - جشن بزرگ شب یلدا ویژه دانش آموزان مدرسه استثنایی علامه طباطبایی۲، باهمکاری بنیاد نیکوکاری دست های مهربان و آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ یلدا در مدرسه علامه طباطبایی ۲ تبریز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳تبریز دراین مراسم گفت: درشب یلدا نیازمندان را دریابیم زیرا مهربانی فرهنگ ماست.مانیز جزئی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز در جهت دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را بدست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.
پیری خاطرنشان کرد: بالاترین ارزش بعد از ایمان به خدا خدمت به همنوع است وامروز باید برای توسعه و آبادانی کشور همت کنیم و دست به دست هم دهیم.
معراج پیری ادامه داد: بنیاد نیکوکارى دست هاى مهربان علاوه بر توزیع بسته هاى مهربانى براى دانش آموزان روستایی و نیازمند هم اکنون مجرى ساخت آموزشگاه استثنایی در ناحیه ٣ تبریز می باشد.
وى ضمن اشاره به اهمیت کمک به همنوعان گفت:خدمت به کودکان استثنایی عبادت است و قطعا بدانید بهشت در انتظار افرادى است که با عاطفه و مهرورزی در راه خدمت به کودکان قدم برمیدارند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه ٣ تبریز تصریح کرد: پروردگار در خلقت انسان استعدادهایی قرار داده است و می بایست استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی شناخته شود و این شناخت کار دشواری است که معلمان استثنایی آن‌را انجام می‌دهند؛ البته باید دانست که خداوند همه ى استعدادها را یکجا در یک انسان قرار نداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار