مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

کاهش ۳۸ درصدی آمار تراکم خودروها با اجرای طرح زوج یا فرد

فعالیت ۲۰۴ دوربین ثبت تخلف در ۱۴۵ نقطه تبریز

تبریز (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از کاهش ۳۸ درصدی آمار تراکم خودرو ها با اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر خبرداد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۳۸ درصدی آمار تراکم خودروها با اجرای طرح زوج یا فرد

اصغر آدی بیگ در همایش روز ملی حمل و نقل بیان کرد: در جهان امروز ساکنان کشورهای توسعه یافته همواره سعی دارند تا از وسایل نقلیه چهار چرخ فاصله گرفته و به سمت دوچرخه سواری حرکت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز افزود: در این راستا سازمان های زیر مجموعه شهرداری تبریز نیز در تلاشند تا با روان سازی ترافیک از بروز حوادث مالی و جانی جلوگیری کرده و از بروز حوادث ناگوار و غیر قابل جبران جلوگیری نمایند.

او با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی ادامه داد: فرهنگ سرمایه است و هرچقدر برای آن تلاش کنیم مفید است و ما برنامه های دراز مدتی را در حوزه فرهنگ و آموزش ترافیک شروع کرده ایم تا بتوانیم در سال های آینده از ثمرات این طرح ها بهرمند شویم.

آدی بیگ ترویج پویش های مردمی را از دیگر اقدامات آن سازمان برشمرد و یادآور شد: شهروندان سرمایه های شهر هستند به همین منظور پویش سه شنبه های بدون خودرو و یکشنبه های احترام به قانون را اجرایی کرده ایم و علاوه بر آنها روزانه به ۱۰۰ دانش آموز طی مراجعه به ۳ مدرسه در هفته آموزش های ترافیکی را به صورت رایگان تعلیم می دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت کارکرد دوربین های کنترل ترافیکی خاطرنشان ساخت: این دوربین ها توانسته نقش موثری در روان سازی ترافیکی نقاط پر تردد شهر داشته و روزانه ۵۰ شهروندی که خودرو آنان به سرقت رفته به ما مراجعه می کنند که از طریق این دوربین ها بخشی از آن پیدا می شود.

آدی بیگ در پایان از فعالیت ۲۰۴ دوربین در ۱۴۵ نقطه از شهر خبرداده و گفت: ۴۰ دوربین پلاک خوان نیز با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان نیز در ۵ ماه آینده در شهر نصب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار