سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان : دانشجو باید امکان نقد در دانشگاه را داشته باشد

یزد(پانا) - آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاک نژاد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان : دانشجو باید امکان نقد در دانشگاه را داشته باشد

سرپرست امور پردیس های استان در ابتدای این جشن ضمن تبریک این روز بزرگ به دانشجو معلمان گرامی، هفته پژوهش‌ را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش دانشگاه فرهنگیان تبریک گفت. همچنین از شورای صنفی پردیس که عهده دار برگزاری این مراسم بودند، تشکر نمود.

منصور دهقان منشادی دانشجو را رکن اصلی دانشگاه و هدف اصلی دانشگاه را خدمت به دانشجویان دانست. دانشجو باید امکان نقد در دانشگاه را داشته باشد که ظرفیت این مهم در این پردیس فراهم است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد افزود: با تکیه بر نقاط قوت برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش کنیم. آگاهی از نقاط ضعف باعث می شود که فرد بتواند تسلط بیشتری بر خود داشته باشد. دانشگاه فرهنگیان اصلی ­ترین نهادی است که می­تواند بر اساس واقعیت ­های جامعه، دردهای آن را دریابد و راهکار ارائه دهد و جامعه انتظارات خاص از آنها دارد. این مأموریت را دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه ­فرهنگیان باید بپذیرند.

حجت الاسلام و المسلمین تولایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک این روز، با اشاره به آیه "وَ اَن لَیسَ لِلاِنسانِ اِلّا ما سَعى" بیان نمود: دستاورد شما تنها در سایه‌ى سعى شما و تلاش شما و کار شما است. در هر سطحى باید این‌گونه فکر کنیم؛ باید کار کنیم. نگاه مخاصمه‌آمیز میان معلم و دانش آموز و امثال اینها، یک تعبیر غلط از یک واقعیّت است؛ همه باید با هم همکارى کنند. سعیِ انسان دیدنی است، اعم از فکری و یا فیزیکی و بایستی آثار آن در جامعه به منصه ظهور برسد.

اجرای موسیقی سنتی، نمایش گروه طنز، شعبده بازی و تقدیر از دانشجومعلمان فعال و برتر در مسابقات فرهنگی، ورزشی استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های جشن بزرگداشت روز دانشجو در پردیس شهیدان پاک نژاد یزد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار