دانش آموزان قرائت روزانه قرآن را جزو برنامه زندگی خود قرار دهند

ارومیه (پانا) - نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: دانش آموزان قرائت روزانه و انس با قرآن کریم را جزو برنامه زندگی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۹۸۷۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان قرائت روزانه قرآن را جزو برنامه زندگی خود قرار دهند

به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در محل مسجد اعظم ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

حجت السلام والمسلمین «علی اکبر قریشی» در این دیدار اظهار داشت: بر اساس فرمایشات معصومین علیهم السلام، قرائت قرآن آثاری همچون کفاره گناهان، حائل بین آتش و انسان، منجر به استغفار ملائکه، نزول رحمت الهی و رضایت الهی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه اگر در کشور ما قرآن و نماز ترویج شود تمامی مشکلات قابل حل است؛ افزود: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از دوری از مفاهیم قرآنی است.

حجت السلام قریشی خاطر نشان کرد: قرآن دوای دردهاست و ورود دانش آموزان در وادی مفاهیم قرآنی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانش آموزان قرائت روزانه و انس با قرآن کریم را جزو برنامه زندگی خود قرار دهند.

هفته پایانی آذرماه با عنوان هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس نام گذاری شده است که همه ساله برنامه های متنوع مرتبط با منشور نورانی و ارزشمند قرآن، عترت و نماز توسط مربیان و معاونین پرورشی در مدارس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار