آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز زبرخان برگزار شد

پانا (زبرخان) - سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز زبرخان در سالن همایش های روستای باغشن برگزار و از 220 دانش آموز برگزیده قرآنی تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز زبرخان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در آیین تجلیل از دانش آموزان قرآنی منطقه زبرخان گفت: بسیار خوشحالیم که در خجسته ایام هفته قرآن،عترت و نماز در خدمت دانش آموزان عزیز قرآنی منطقه زبرخان هستیم و از حضور مسئولین شهرستان نیشابور و منطقه زبرخان در این مراسم تقدیر و تشکر می کنیم.
مالک اشرفی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص نماز، خاطرنشان کرد: با نماز، سلامت روان و نشاط را به مردم هدیه کنیم.

وی افزود: بالاترین میزان کمک به وقف قرآن در استان خراسان رضوی را زبرخان داشته و این یعنی اهتمام ویژه مردم شریف این منطقه به امر وقف قرآنی و فعالیت های قرآن و از همه زحماتی که در این راستا کشیده شده، تقدیر و تشکر می کنیم.

علاوه بر آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز زبرخان ، افتتاحیه چهار نمازخانه از دیگر برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز منطقه زبرخان بود که معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این نمازخانه ها گفت: شما دانش آموزان عزیز مطمئن باشید هر قدم خبری که در راه خدا بردارید خدا ۱۰ برابر آن را به شما اعطا می کند و کسانی که در مسیر ساخت این نمازخانه ها کمک کرده اند، ان شاءالله خداوند در تمامی مراحل زندگی یاریشان خواهد کرد.

فرماندار شهرستان نیشابور در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل برگزاری مسابقات دانش آموزی قرآن منطقه زبرخان اظهار کرد: همه ما در مسیر زندگی و در جامعه ای که زندگی می کنیم بایستی یک چراغ راهنما و یک قانون برای مدیریت زندگی خود داشته باشیم که طبیعتا باور همه ما یه دین اسلام هست و آن را قبول کردیم و باید یک کتاب قانونی داشته باشیم که مسیر درست زندگی خودمان را در آن پیدا کنیم و هیچ کتابی به اندازه قرآن نیست که تمامی مسیرهای درست زندگی کردن و قانونمداری در جمع و تعامل با یکدیگر را در خود داشته باشد و شما دانش آموزان قرآنی باعث افتخار هستید که در مسیر قرآن گام برداشته اید.

قامتی با اشاره به اظهارات تحلیل گران انگلیسی در حوزه دین شناسی گفت: مادامی که قرآن در بین مسلمانان هست به هیچ وجه نمی توانیم که در افکار آنان رخنه کنیم و تا زمانی که ما مسلمانان قرآن را به عنوان چراغ راهنما انتخاب کنیم هیچ کس نمی تواند در ذهن و افکار ما نفوذ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار