تحقق اهداف سازمانی در اجرای کارگاه های آموزشی کارآفرینی

رشت (پانا) - با برگزاری دوره کارآفرینی توسط مربیان جمعیت هلال احمر گیلان در سراسر شعب به مدت دو هفته بیش از 600 نفر از اعضا در این دوره آموزشی شرکت کردند .

کد مطلب: ۹۸۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف سازمانی در اجرای کارگاه های آموزشی کارآفرینی

به گزارش خبرنگار پانا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : در راستای تحقق اهداف سازمان جوانان و پیگیری ماموریت های ابلاغی ، اولویت‌دادن و سرمایه‌گذاری در توسعه فردی و حرفه‌ای برای ایفای نقش‌های فعلی و آتی برای افراد جوان که برگرفته از استراتژی 2020 در این سازمان می باشد دوره های کار آفرینی برگزار گردید.
وی افزود: با اجرای این دوره های آموزشی اعضای فعال و جوان می توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب شغل و آینده خود تصمیم گرفته و با شناخت توانایی خود و ظرفیتهای اجتماعی بهتر عمل نمایند .
در ادامه مهدی ولی پور گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با قدمت 72 ساله خود به عنوان یکی از قدیمی ترین سازمانها در عرصه جذب ، سازماندهی و پرورش استعداد ها قدم بر میدارد .

بهره مندی بیش از 600عضو جوان و فعال کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر گیلان از دوره آموزشی کارآفرینی

امید عظیمیان معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در این باره گفت : نهادینه کردن فرهنگ کار در دوران جوانی، باعث می‌شود که کار کردن به عنوان یک ارزش تلقی شده و همه افراد جامعه در سطوح مختلف کار کردن را مسیر توسعه پایدار کشور خود دانسته و با کار و کوشش به پیشرفت خود و کشور کمک کنند.

وی افزود: در راستای توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی و اهمیت آموزش آن به قشر جوان و تقویت مهارت‌ها و شایستگی‌های فردی و رسیدن به اهداف سازمانی برای بیش از 600 عضو جوان و فعال در کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر دوره های کارآفرینی برنامه ریزی و برگزار گردید . در این دوره ها اعضای شرکت کننده فرصت، ایده پردازی، توسعه محصول جدید، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و ... آشنا می‌شوند.
عظیمیان اهداف این دوره را که در 16 شهر برگزار گردید اینگونه بیان داشت: برگزاری این دوره آگاهی افراد از راه‌اندازی فرصت شغلی جدید، خودآگاهی، شناخت استعدادها، ترغیب کارجویان به خوداشتغالی، عملی نمودن ایده‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در زندگی است.
اعضای جوان می توانند با شناخت وکشف استعداد و علایق و ایجاد مهارت در خود مسیرهای کارآفرینی را برای خود هموار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار