نظریان: دانش آموزان درکنار هوش منطقی باید به هوش اخلاقی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیادهای جهانی و کشوری و رتبه های برتر کنکور و برترین های مسابقات و جشنواره ها در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با حضور جواد نظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه6تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نظریان: دانش آموزان درکنار هوش منطقی باید به هوش اخلاقی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند

جواد نظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه6 ضمن خیر مقدم جهت حضور دانش آموزان و اولیای آنها گفت: از شما دانش آموزان تقدیر می کنم و بدانید خداوند در حق ما عنایت می کند و همیشه به ما توجه دارد. تشکر بعدی از اولیای شماست. تشکر بعدی از مدیران عزیز شماست و امانت های اولیا را به نحو احسنت به ثمر رساندند. همچنین از معلم های عزیز که نفس گرم شان باعث شد تلاش شما نتیجه دهد.

نظریان با اشاره به وضعیت منطقه شش گفت: این منطقه کمترین تعداد دانش اموز را دارد اما بزرگترین افتخارش این است ما سال گذشته سهم 35درصدی از المپیادهای جهانی را داشتیم و امسال 60درصد موفقیت در این زمینه کسب شد.

نظریان گفت: سال گذشته 3 رتبه تک رقمی داشتیم و امسال 9 رتبه تک رقمی داریم و در حوزه امتحانات نهایی رتبه اول را کسب کردیم. همچنین در حوزه ورزشی رتبه دوم شهر تهران را کسب کردیم. در حوزه مسابقات فرهنگی و هنری رتبه دوم تهران را کسب کردیم. در پرسش مهر و خوارزمی رتبه اول را کسب کردیم. این عنایت خداوند بوده و همت و تلاش دانش آموزان و اولیا بوده است.

وی افزود: اینکه مقام رهبری می گوید، شما نعمت خداوند هستید، صادقانه است. دانش آموز ایرانی سرمایه است. نفت و گاز تمام می شود و آنچه می ماند همان دانش آموزی است که تعهد به کشورش دارد و این دانش آموز فردا سرمایه کشور است. باید هویت چندساله خود را نگه دارد. نباید هویت اسلامی خود را فراموش کند. این دانش آموز در هر جایگاهی باشد، متعهد خدمت به جامعه است. باید دین به معنای واقعی در وجودمان باشد و این دینداری توجه به دنیا و آخرت است. دانش آموزان درکنار هوش منطقی باید به هوش اخلاقی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار