۳۰۰ هنرمند در جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان

رشت (پانا) - دبیر جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان گفت: بیش از ۷۰ اثر توسط ۳۰۰ هنرمند از ۲۱ استان در قالب های تکنوازی، دو نوازی و گروه‌نوازی شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۸۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ هنرمند در جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان

به گزارش خبرنگار پانا ،دبیر جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشگاه گیلان گفت: کانون موسیقی دانشگاه گیلان دو طرح با عناوین «جشنواره رفاقتی موسیقی» و «هفته موسیقی دانشگاه گیلان» را در اردیبهشت ماه و آذرماه ۹۷ برای اولین بار با موفقیت برگزار کرد که هر کدام در چهار روز و با استقبال بیش از ۲۰۰۰ دانشجو همراه بود.

علیرضا شاهینی گفت: با بیان اینکه دومین دوره جشنواره رفاقتی موسیقی با فرارسیدن هفته موسیقی دانشگاه گیلان به صورت ملی ویژه دانشجویان سراسر کشور طی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آذرماه ۹۸ در حال برگزاری است، افزود: دومین جشنواره رفاقتی موسیقی با هدف توجه به استعدادهای جوان در حوزه موسیقی فاخر و ایجاد روحیه رفاقت، همدلی و هم‌افزایی بین دانشجویان شرکت کننده برگزار می شود.

شاهینی اضافه کرد: تمامی شرکت کنندگان در مرحله اول فایل صوتی - تصویری آثار اجرایی خود را تا ۱۵ آبان ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ اثر توسط ۳۰۰ هنرمند از ۲۱ استان در قالب های تکنوازی، دو نوازی و گروه‌نوازی برای بازبینی در مرحله اول در سایت جشنواره بارگذاری شده و داوران به بازبینی آثار و امتیازدهی به آنان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار