پیش بینی ایجاد شغل برای 1000 نفر از مددجویان استان فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اجرای طرح راهبری شغلی گسترش کشت الوئه ورا در استان و ایجاد شغل برای مددجویان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد بذرافشان، از امضا تفاهم نامه 5 ساله با یک گروه بازرگانی به عنوان راهبر شغلی در راستای ایجاد شغل برای مددجویان و گسترش کشت آلوئه ورا در استان خبر داد.
او گفت: طبق این تفاهم نامه مقرر شد کشت الوئه ورا توسط مددجویان تحت حمایت استان زیر نظر شرکت مذکور انجام شود که پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح تا 5 سال آینده، برای 1000 نفر از مددجویان فارس در بخش کشاورزی شغل ایجاد شود.
مدیر کل امداد فارس در ادامه اضافه کرد: این تعداد اشتغالزایی هم در بخش کشت محصول ایجاد و هم در بخش فرآوری محصول( بسته بندی و فروش) ایجاد و موجب کسب درآمد برای مددجویان می شود.
بذرافشان تصریح کرد: فاز اول این طرح در شهرستان فسا و در 10 هکتار از زمینهای این شهرستان اجرا می‌شود که در قالب کشت گلخانه‌ای و برای مدت زمان 5 سال است.

در این طرح 100 نفر مشغول به کار می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود در این مدت 4000 تُن آلوئه‌ورا برداشت کنند. پس از اتمام فاز اول طرح، فازهای بعدی در دیگر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار