معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت و توسعه فضاها در سیستان و بلوچستان در سال ۹۹ پیش‌بینی شده است / سند توسعه فضای آموزشی استان بهترین الگو برای اولویت دادن به پروژه‌های احداثی در سیستان و بلوچستان خواهد بود

زاهدان(پانا) - مهراله رخشانی مهر درنشست هم اندیشی با مدیرکل آموزش و پرورش استان ومدیران ادارات آموزش و پرورش قطب چابهار گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت و توسعه فضاها در سیستان و بلوچستان در سال ۹۹ پیش‌بینی شده که با جدیت پیگیر نهایی شدن آن خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۸۶۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت و توسعه فضاها در سیستان و بلوچستان در سال ۹۹ پیش‌بینی شده است / سند توسعه فضای آموزشی استان بهترین الگو برای اولویت دادن به پروژه‌های احداثی در سیستان و بلوچستان خواهد بود

رخشانی مهر ضمن قدردانی از کار خوب و جدید آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و دیدار چهره به چهره مدیران با مسئولین ستادی اظهار داشت: به دنبال تسری موضوع به دیگر استان‌ها هستیم .
او افزود: مشکلات سیستان و بلوچستان را کاملاً می‌شناسیم و لمس کرده‌ایم و به دنبال چاره اندیشی برای کاهش این چالش ها هستیم .
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشورخاطرنشان کرد : در سال ۹۸صددرصد ردیف‌های اعتباری کشوری تخصیص یافته و در حال تحقق می باشد که رشد خوبی را شاهد هستیم.
او با اشاره به اینکه اعتبارات سال ۹۹ هم رشد کامل دارد و نویدبخش شرایط بهتری نسبت به سال جاری خواهد بود ادامه داد : ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار ساخت و توسعه فضاها در سیستان و بلوچستان در سال ۹۹ پیش‌بینی شده که با جدیت پیگیر نهایی شدن آن خواهیم بود .
رخشانی مهر خاطرنشان کرد: 87میلیارد تومان اعتبار استانداردسازی و جایگزین کردن وسایل سرمایشی و گرمایشی در سیستان و بلوچستان می باشد که امیدواریم به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود : سند توسعه فضای آموزشی استان بهترین الگو برای اولویت دادن به پروژه‌های احداثی در سیستان و بلوچستان خواهد بود و تاکید می‌کنیم که بر اساس آن عمل شود
او بیان کرد: ایجاد حساسیت و دلسوزی در بین دانش‌آموزان برای مواظبت و نگهداشت فضاها و تجهیزات بسیار مهم است و باید اولویت داشته باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشورتاکید کرد: در تهیه و خرید تجهیزات به موضوع استاندارد بودن و دوام استفاده از آنها دقت شود تا ماندگاری بهتری برای بهره گیری داشته باشد.

او گفت : موضوع تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت داردو همراهی و همکاری مسئولین استانی را نیز می طلبد تا کار با دقت و سرعت بهتری پیش رود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار