برگزاری همایش بررسی حقوق کیفری دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

تهران (پانا) - نشست بررسی حقوق کیفری با موضوع جرم سیاسی و جرائم علیه امنیت کشوربا حضورروسای دادگستری،دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهر،دادستان ،اساتید و دانشجویان رشته حقوق در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بررسی حقوق کیفری دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

در این برنامه محمود رضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با گرامیداشت هفته پژوهش درسخنانی دانشگاه راخانه پژوهش و علم برشمرد و اظهار داشت:هرجامعه ای که به علم و دانش توجه نکند به بن بست میرسد و ازجامعه دانشگاهی انتظار میرود مسائل جامعه را با نگاه ژرف علمی مورد بررسی قرار دهد که در صورت نداشتن آگاهی با آنارشیسم و پریشانی روبه خواهیم بود.

او در ادامه افزود:دانشگاه مرجع جامعه محسوب میشود و جامعه به دانشجویان نگاه خاص دارد و رویکرد آنان را مورد توجه قرار میدهدو خطاب به دانشجویان رشته حقوق بیان داشت،شما افتخار ما در دانشگاه هستید .

در ادامه میزگردی با حضوررئیس دانشگاه علوم انسانی،استاددانشگاه حقوق و رئیس دادگستری اسلامشهر برگزارشدکه دراین بخش سبزواری نژاد رئیس دانشگاه علوم انسانی واحد اسلامشهر به تشریح سیاستهای رهبری در کاهش جرم و قانون توسعه ششم کشور پرداخت و آگاهی همگان را در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش دعاوی حقوقی را موثر دانست.

میلانی استاد حقوق کیفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در سخنان خود به مبحث جرم محاربه و فساد فی الارض اشاره نمود.

سپس کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهرنیزدرتبیین جرم سیاسی اذعان داشت:سابقه جرم سیاسی درجمهوری اسلامی در مواردجرم،نحوه رسیدگی و محکوم سیاسی به سال 95 بر میگردد،لیکن درجهان دوران هیتلر درآلمان،موسولینی ایتالیا،معمر قذافی درلیبی و حرب بعث در عراق زمان صدام مطرح میشود ومقصود کشورهای مذکور از توجه به جرم سیاسی برخورد با اندیشمندان و آزادیخواهان معترض به حکومت بود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار