مهران رجبی مجری ویژه برنامه انتخاباتی شد!

تهران (پانا) - ویژه برنامه "هر کی شما بگین" با اجرای مهران رجبی امشب 24 آذر از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۹۸۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مهران رجبی مجری ویژه برنامه انتخاباتی شد!

به گزارش روابط عمومی سیما؛ این ویژه برنامه انتخاباتی کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که در 30 قسمت 35 دقیقه ای تولید شده و قرار است یکشنبه های پس از سریال شبانگاهی پخش شود.

اجرای این برنامه با مهران رجبی یازیگر سینما و تلویزیون است و قالب آن گفتگو با نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد، شرایط کاری و انتخابات آتی خانه ملت می باشد.

این برنامه گفتگو محور در موزه شهید مدرس تولید شده و از آنجایی که همه مهمان های برنامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشند، بخاطر جلوگیری از ایجاد تبلیغ برای آنان و به دلیل نزدیک شدن به انتخابات مجلس، صدا و تصویر نماینده مخدوش گردیده است.

دوربین مخفی یکی از آیتم های جذاب"هی کی شما بگین" می باشد که در این بخش نظر مردم را درخصوص نمایندگان مجلس و انتخابات جویا شده است. گفتگوی مردمی آیتم دیگر این برنامه است که در آن از مردم سوالات جالبی درخصوص نمایندگی مردم در مجلس شده است.

عوامل تولید هر کی شما بگین عبارتند از: تهیه کننده سید محمد احمدی،کارگردان وحید نجف زاده، مجری طرح بیتا فیلم تهران، جانشین تهیه کننده سعید دلاوری، دستیار تهیه پدرام دسکره، تدوین مرتضی راد، مجری مهران رجبی.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند 98 در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار