اخبار انتظامی؛ از دستگیری ۹ سارق و مالخر تا کشف ۱۲۳۰ گوشی

ارومیه (پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹ سارق حرفه‌ای محتوای خودرو و مالخر در ارومیه شناسایی و دستگیر شدند و یک هزارو ۲۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق نیز در پیرانشهر کشف شد.

کد مطلب: ۹۷۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اخبار انتظامی؛ از دستگیری ۹ سارق و مالخر تا کشف ۱۲۳۰ گوشی

سردار سرتیپ‌دوم مسعود خرم‌نیا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان به دلیل حساسیت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تخصصی و تحقیقات لازم موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی، سارقان را با زیر نظر گرفتن و در حین سرقت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و با انجام استعلامات لازم مشخص شد که سارقان حرفه‌ای و دارای سابقه سرقت هستند.

سردار خرم‌نیا افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۴۶ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو و نیز فروش اموال مسروقه به هفت مالخر اعتراف کردند و در ادامه نیز مالخران دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف ۱۲۳۰ عدد دستگاه گوشی تلفن‌همراه در پیرانشهر

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و ۲۳۰ عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در پیرانشهر کشف و یک نفر متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سرتیپ‌دوم خرم‌نیا اضافه کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس محل دپو این گوشی‌ها را شناسایی کردند و در بازرسی از این مکان پس از کسب مجوز قضائی، این میزان کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار