دیدارنماینده رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با امام جمعه ورامین

ورامین (پانا) - نماینده رییس شورای سیاستگداری ائمه جمعه کشور به اتفاق رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۷۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدارنماینده رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با امام جمعه ورامین

در این دیدار آیت الله محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین طی سخنانی با بیان اینکه خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر ما تمام کرده ، گفت: همه باید سعی کنیم به وظایف خود در این نظام به نحو احسن عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان ورامین، خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آنها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم، که سبب رضایت الهی نیز می شود، گام برداریم.

آیت الله محمودی با مقایسه اوضاع کنونی کشور با زمان طاغوت و نیز اوضاع فعلی کشورهای همسایه بیان داشت: در زمان طاغوت کشور ما سیاست و اقتصاد و هیچ چیز از خود نداشت و به طور کامل وابسته به کشورهای مستکبر دنیا بود.

امام جمعه شهرستان ورامین یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال داریم و هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد، بدون مشکل نیست، ولی نظام سالم و بالنده است و استقلال و خودباوری داریم.

در ادامه حجت الاسلام سیاح نماینده رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در سخنانی از زحمات چهل ساله آیت الله محمودی در شهرستان ورامین به عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه تقدیر بعمل آورد.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار