وجود شش هزار پرونده شهید دانش‌آموز کشور در دبیرخانه همکلاسی آسمانی یزد

یزد(پانا)- مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد با اعلام خبر اینکه از پورتال ملی همکلاسی آسمانی در یزد رونمایی می‌شود، گفت: شش هزار پرونده شهید دانش‌آموز کشور در دبیرخانه همکلاسی آسمانی یزد وجود دارد.

کد مطلب: ۹۷۵۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
وجود شش هزار پرونده شهید دانش‌آموز کشور در دبیرخانه همکلاسی آسمانی یزد

حسین میرشریف شب گذشته در همایش عهد وفا که باهدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و وظایف کسانی که در چهل‌سالگی اتحادیه، پرچم‌دار اتحادیه هستند این است که از پیشکسوتان و خانواده شهدای دانش‌آموز و دست‌اندرکاران چهل سال گذشته این اتحادیه تجلیل کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد بابیان اینکه تلاش کردیم تا با برگزاری مراسمی با عنوان عهد وفا پیشکسوتان و اعضای جدید اتحادیه دورهم جمع شوند و همفکری و هم‌اندیشی داشته باشیم، گفت: قرار این بود که این جلسات و ارتباطات تداوم داشته باشد و در طول سال بتوانیم از تجربیات این عزیزان باتجربه استفاده کنیم.

وی به تشکیل هیئت انصار المهدی در اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد اشاره و عنوان کرد: هیئت دانش‌آموزی انصار المهدی در هر هفته برنامه‌های بسیار خوبی را با حضور اعضای جدید و قدیم اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی یزد برگزار می‌کند.

میرشریف به برگزاری همایش همکلاسی آسمانی در یزد اشاره کرد و گفت: بیش از 6 هزار پرونده شهدای دانش‌آموز کل کشور در دبیرخانه همایش همکلاسی آسمانی که به یزد داده شد قرار دارد و در آینده نزدیک هم پورتال ملی این همایش رونمایی خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد 200 مدرسه متوسط اول و دوم تحت پوشش این اتحادیه در یزد هستند، افزود: سال گذشته 120 نمایشگاه مدرسه انقلاب را میزبانی کردند که هدف اصلی آن فعالیت اعضای این انجمن است.

منبع :خبرگزاری فارس از یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار