بازدید کارشناسان حوزه معاونت پرورشی استان از مدارس شهر قدس

شهرقدس (پانا) - کارشناسانان حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از مدارس شهر قدس بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۷۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناسان حوزه معاونت پرورشی استان از مدارس شهر قدس

این کارشناسان از جانب سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و به نمایندگی از ادارات مشاوره، سازمان دانش آموزی، فرهنگی هنری و اردوها و امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن بازدید از نزدیک مدارس این شهرستان از روند فعالیتهای پرورشی و تربیتی این مدیریت در سال تحصیلی جاری مطلع شدند.

پایگاه‌های تغذیه سالم، روند ساماندهی ابلاغ‌های همکاران حوزه پرورشی، انتخابات شورای دانش آموزی و صورتجلسات و نحوه برگزاری جلسات این شوراها و عملکرد مشاوران تحصیلی از جمله مواردی بود که مورد بازدید کارشناسان قرار گرفت.

هدف از این برنامه ارتقا و کیفیت بخشی به برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی و آگاهی از میزان تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه بوده واز مدارس توحیددو، شهدای معلم ،شاهدغدیر دختران نیز بازدید شد.

این مسئولین در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت و تقدیر از زحمات مدارس مورد بازدید، رهنمودها و نکته نظرات راهبردی خود را به مدیران، معاونین و مریبان پرورشی و مشاورین مدارس منتقل کردند.

/خبرنگار: محمود محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار