معاون سازمان صمت استان خبرداد:

برخورد جدی با افزایش قیمت در استان سمنان/نان گران نشد

سمنان (پانا) - معاون سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه با هرگونه افزایش قیمت به دلیل قیمت بنزین در استان برخورد می‌شود، گفت: برخلاف سایر استان‌ها قیمت نان در استان هیچ افزایشی نداشته است.

کد مطلب: ۹۷۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی با افزایش قیمت در استان سمنان/نان گران نشد

مهدی یحیایی معاون سازمان صمت استان سمنان، بابیان اینکه پس از اصلاح قیمت بنزین شاهد برخی افزایش قیمت‌های غیرقانونی در استان بودیم، ابراز داشت: برای جلوگیری از این امر بازار استان تحت نظارت و پایش شدیدتر قرارگرفته است که باید گفت طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۳۹ هزار و ۱۸۵ مورد بازرسی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه قیمت نان در استان سمنان هیچ افزایشی نداشته است، افزود: برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها بازرسان به صورت دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی بازدید و برای برخی از آن‌ها پرونده تخلف نیز تشکیل‌شده است.

معاون سازمان صمت استان سمنان از فعالیت ۵۲ بازرسی برای نظارت و پایش بازار سطح استان خبر داد و ابراز داشت: وجود ۳۰ هزار واحد صنفی و پنج هزار قلم کالا شاید کار را برای نظارت بر همه آن‌ها سخت کند اما همکاری مردم در اطلاع موارد تخلف باعث تسهیل این روند شده است.

یحیایی بابیان اینکه رصد و پایش مستمر انبارها و سردخانه‌های استان سمنان نیز به صورت دائم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه موجودی کالاهای اساسی در استان سمنان مطلوب ارزیابی می‌شود و مشکلی در تامین آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: مواردی نظیر عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، گران‌فروشی و کم‌فروشی و احتکار تخلف به شمار می‌رود و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه موارد تخلف را گزارش دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار