همگام با یازدهمین دوره انتخابات مجلس/

معاون سیاسی استاندار قزوین: حمایت فرمانداران از کاندیداهای خاص ممنوع

قزوین (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اعلام کرد فرمانداران، بخشداران و دهیاران حق حمایت از کاندیداهای خاص برای مجلس شورای اسلامی را ندارند.

کد مطلب: ۹۷۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندار قزوین: حمایت فرمانداران از کاندیداهای خاص ممنوع

منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید به طور جدی از همراهی با کاندیداهای نمایندگی مجلس خودداری کنند تا هیچ شائبه‌ای در دفاع از نامزد خاصی پیش نیاید.

حبیبی افزود: نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست استاندار تشکیل و تمام مسایل و موارد ضروری به آنها یادآوری شد.

وی اضافه کرد: هیات‌های اجرایی در ۱۹ بخش اصلی و فرعی آغاز به کار کرده‌اند و هم اکنون نیز در حال رسیدگی به صلاحیت‌ داوطلبان هستند.

حبیبی ادامه داد: مراجع چهارگانه شامل دادسرا، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال حداکثر تا ۲۱ آذرماه باید پاسخ استعلامات را بدهند و هیات‌های اجرایی هم ظرف ۱۰ روز آینده، یعنی تا ۲۶ آذرماه کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: در روز ۲۷ آذرماه نیز فرمانداران مراتب رد صلاحیت داوطلبانی که رد شده‌اند را به آنها اعلام کرده و از همان زمان این افراد فرصت دارند تا حداکثر چهار روز بعد برای اعتراض و دعوی به هیات‌های نظارت مراجعه کنند.

حبیبی در خصوص تخلفات داوطلبان نیز یادآور شد: برای گزارش تخلف داوطلبان مردم می‌توانند هم به ستاد پیشگیری از تخلف در قوه قضاییه و هم به فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار