انتخابات شورای دانش آموزی منطقه۳

تهران (پانا) - انتخابات شورای دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه۳ با حضور سیماسادات ماجدی، مدیرآموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی منطقه۳

جلسه انتخابات شورای دانش آموزی متطقه ۳ با حضور پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ و فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و همکاران سازمان دانش آموزی در دو روز متوالی برگزار شد.

روز اول آن مختص پسران و روز دوم مختص دختران در دو مقطع متوسطه اول و دوم بود. در ابتدا فیروز یارمحمدی،معاون پرورشی در مورد لزوم تشکیل شورا در مدارس و نحوه تشکیل شورای دانش آموزی استان توضیحاتی ارائه دادند.

یارمحمدی سپس راجع به فرایند انتخابات در جلسه و کاتدیداتوری گفت و اضافه کرد که هر کاندیدا چقدر زمان برای ارائه دارد وبهتر است در این زمان اندک الویت بندی مطالب انجام شود.

کاندیدای دخترو پسر که اعلام آمادگی کرده بودند اسامی اشان روی تخته نوشته شد و در معرض دید همه ی دانش آموزان شرکتت کننده در جلسه ی انتخابات قرار گرفت.ازین لحظه به بعد شور و هیجان بیشتری در جلسه بود هر کدام از کاندیداها سعی میکردند برای بدست آوردن رای در مدت زمان تعیین شده به تشریح اهداف خود بپردازند.

سپس رای گیری انجام شد و آرا خوانده شد و یازده نفر اعضاء شورای دانش آموزی انتخاب شده و اسامی معرفی شدند.از بین کاندیداهای پسر، متین موسوی، رئیس ،سید مهدی رضایی، نایب رئیس و سینا غنی بعنوان منشی انتخاب شدند.هپچنین محمد حسین شیرزاد و علی محبوبی بعنوان اعضاءعلی البدل معرفی شدند.

از بین کاندیداهای دختر لیلیا علی آبادی فراهانی، رئیس شورا، صدف کاوه، نایب رئیس و بطور مشترک (بدلیل اخذ رای مساوی) السا سلیمانی و فریما سیفی بعنوان منشی معرفی شدند.

در انتها پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه برای دانش آموزان در راهی که برای انجام وظیفه اشان آرزوی موفقیت کرد و این تجربه ی اجتماعی را مخصوصا در این سنی که هستند را تجربه ی پرباری دانست که بعدها ازین تجربه با قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی و بخش های مختلف اجتماعی بهره ی زیادی خواهند برد.

ماجدی اضافه کرد حالت ایستایی و برطبق روال قبل بودن درست نیست و باید با استفاده از ایده های نو و خلاقیت و نوآوری و جوان گرایی به کار و فعالیت ادامه داد و همیشه یک قدم به جلو باشد.درضمن اشاره کرد که خیلی از کارها در ادارات آموزش و پرورش ممکن است به خاطر تکراری بودن و استفاده نکردن از ایده های نو و خلاقانه کارآمد نباشد زیرا خیلی شاید به نسل نو نگاهی ندارد، ممکن است مقاومت هایی هم در مقابل حرف ها و ایده های شما شکل بگیرد،اعلام کنند که محدودیت هایی از جمله بودجه و هزینه و... وجود دارد، ولی به هر حال باید جوان گرایی سرلوحه ی کار قرار گیرد تا نفس تازه ای به آموزش و پرورش بدهیم.

ماجدی در جلسه ی شورای دختران با تاکید به اینکه بسیار علاقمند به فعالیت بانوان در عرصه های مختلف و فعالیت های اجتماعی است تا بتوانند توانمندی ها و استعدادهای ذاتی اشان را در جامعه به منصه ی ظهور برسانند و شورا و حضور دختران دانش آموز میتواند یکی ازین عرصه ها باشد.و من مطمئن هستم سالهای آینده با حضور شما دختران عزیز دراین عرصه که انگیزه های زیادی دارید، شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه های مختلف اجتماع بخصوص در حوزه ی تعلیم و تربیت خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار