ثبت‌نام آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

تهران (پانا) - مرکز سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی اصلح «ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه معلمی» در روز جمعه 29 آذر به طور همزمان در 6 استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، مهارت‌آموزان می‌توانند به انتخاب خود استان‌های برگزارکننده آزمون تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان یا آذربایجان غربی را به عنوان حوزه امتحانی خود مشخص کنند.

مهارت‌آموزانی که موفق به شرکت در آزمون‌های برگزارشده گذشته نشده یا حد نصاب نمرات لازم را کسب نکرده‌اند، مجاز به شرکت در آزمون جبرانی اصلح هستند.

زمان آغاز ثبت‌نام در آزمون جبرانی اصلح از امروز سه‌شنبه 19 آغاز شده است و تا روز جمعه 22 آذر از طریق سامانه hadaf.cfu.ac.ir انجام می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون جبرانی از 25 تا 27 آذر با ورود به همین سامانه قابل دریافت است. عدم ثبت‌نام افراد در آزمون جبرانی، به منزله انصراف مهارت‌آموزان از شرکت در آزمون است.

اطلاعات مواد مولفه‌های کتبی آزمون اصلح و دفترچه‌های راهنمای شرکت در آزمون برای رشته‌های مختلف در سایت مرکز سنجش به نشانی cfu.ac.ir/fa/145997 قابل دریافت است.

آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان برای مهارت‌آموزان ورودی سال‌های 1396 و 1397 و افراد باقی­­‌مانده سال 1395 روز جمعه اول شهریور در 31 استان کشور با حضور 15 هزار و 539 هزار نفر برگزار شد. آزمون جبرانی اصلح ویژه مهارت‌آموزانی است که موفق به گذراندن فرآیند اصلح در مرحله قبل نشده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار