برگزاری کارگاه تخصصی ارتقا دانش حرفه‌ای درتنظیم برنامه اجرایی سالانه مدیران منطقه۱۸

تهران (پانا) - کارگاه تخصصی ارتقاء دانش حرفه‌ای مدیران، در راستای دانش افزایی دراجرای راه کارهای راه ساز سندتحول بنیادین، با حضور شهباز بیگی، رئیس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، نقوی، رئیس امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در سالن اجتماعات امام رضا علیه(ع) برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۵۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه تخصصی ارتقا دانش حرفه‌ای درتنظیم برنامه اجرایی سالانه مدیران منطقه۱۸

به گزارش کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، در ابتدا نقوی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص سند تحول بنیادین نقشه راه رسیدن به اهداف آموزش و پرورش می باشد گفت: سند تحول نقطه عطف تغییر نگرش برنامه‌ریزان، سیاستگذاران، تصمیم گیران و مجریان دستگاه تعلیم و تربیت است.

رئیس امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر این که باید با مبانی سند تحول آشنا شویم اظهار داشت: با اجرای سند تحول انقلاب عظیم فرهنگی در دستگاه تعلیم و تربیت اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن اشاره به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین، در خصوص فعالیت‌های مدارس بیان کرد: بیشتر فعالیت های مدرسه چند ساحتی می باشند و همگی آنها یک ساحت قالب دارند.

در ادامه شهبازبیگی، رئیس اداره ارزیابی وعملکرد اداره کل، به مفهوم بازرسی اشاره نمود و بیان کرد : سعی حوزه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بر این است که در سطح استان کمتر دچار چالش شویم بنابراین اگر می خواهید محیط سالم و امنی در مدارس داشته باشید در انجام امور، طبق قانون و مقررات عمل کنید.

وی افزود: اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بایستی اعتماد سازی نموده و مکانی امن برای حضور مراجعین باشد .

شهبازبیگی گفت: هرچند ارتباط مدیران و مسئولین با یکدیگر تنگاتنگ باشد، نتایج کار مثبت تر خواهد بود.

درپایان رئیس اداره ارزیابی وعملکرد اداره کل درخصوص برخی از موارد که منجر به تخلف و یا تشکیل پرونده به هیأت می شود عنوان کرد: بسیاری از تخلفات ناشی از عدم دقت و اشراف به قوانین است که بایستی نسبت به آن توجه ویژه ای شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار