رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کرج:

صیدماهی از رودخانه کرج ممنوع است

خبگزاری پانا:رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: صید ماهی در رودخانه حفاظت شده کرج در محدوده بیلقان تا سرچشمه اصلی و سرشاخه های فرعی آن ممنوع است.

کد مطلب: ۹۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛فردین حکیمی افزود: با توجه به آغاز صدور پروانه ویژه صیدماهی با قلاب تنها این امر در دریاچه سد امیر کبیر مجاز است .

وی اظهار داشت: امسال براساس ابلاغ های انجام شده فصل صید ماهی با قلاب از اول تیرماه سال جاری تا سی ام مرداد ماه به مدت دو ماه از دریاچه سد امیر کبیر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروانه های صادره برای صید در دریاچه سد امیر کبیر یک روزه و بهاء آن یکصد هزار ریال است، اضافه کرد علاقه مندان به صید ماهی می توانند با مراجعه به محیط بانی سد امیر کبیر (پورکان ) واقع در کیلومتر 10 جاده چالوس ، پروانه صید ماهی از این دریاچه دریافت کنند.

حکیمی بیان کرد : تعداد مجاز صید روزانه برای هر پروانه صید با قلاب پنج قطعه ماهی و نیز محدوده مجاز برای صید محدوده دریاچه سد امیر کبیر از ابتدای تونل هفت تا روستای پل خواب است .

وی گفت: روزهای مجاز برای اخذ پروانه و صید ماهی در دریاچه سد امیر کبیر تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی شده است.

حکیمی یادآور شد : مامورین یگان حفاظت مستقر در واحد های محیط بانی با انجام گشت و کنترل شبانه روزی در حوزه های آبی منطقه و همچنین کنترل پروانه های صیدماهی ، در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، ضمن ضبط ادوات صید، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار