انتخابات شورای دانش آموزی در منطقه19

تهران ( پانا) - جلسه روسای شوراهای دانش آموزی منطقه با حضور هادی حنیف نیا،مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی در منطقه19

هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19تهران در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از این نشست خطاب به روسای شورای دانش آموزی منطقه گفت: آینده ایران منوط به ویژگی های فکری، رفتاری و ابتکارات دانش آموزانی است که امروز در مدارس ما تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس شکل گیری و قالب ریزی شخصیتی دانش آموزان بعد از خانواده در مدارس صورت می پذیرد و بدون تردید برای تضمین تربیت صحیح دانش آموزان، تفاهم بر سر موضوعات تربیتی در ساحت های شش گانه همسویی بین خانواده و مدرسه را به امری مهم و انکارناپذیر تبدیل می کند. مدیر آموزش و پرورش منطقه 19در ادامه گفت: دانش آموزان با تغییر نگرش باید به این باور برسند که دوران تحصیل، طلایی ترین فرصت برای افزایش سهم فرد از دانایی و توانایی می باشد.

وی افزود: شورای دانش آموزی به عنوان منتخبین مدارس باید خرده گفتمان های جدیدی در مقوله های چون راهکارهای یادگیری پایدار، تمرین زندگی مسالمت آمیز با دیگران و چگونگی ایفای نقش خود در جامعه به عنوان شهروند مطلوب را در بین دانش آموزان مدارس منطقه تولید و باز تولید نمایند.

حنیف نیا در پایان خطاب به جمع حاضر افزود: ایام حضور در شورای دانش آموزی فرصت مغتنمی است که با تمرین و نقش آفرینی در بستر مدرسه بتوانید خود را برای پذیرش مسؤولیت های فردای کشور آماده نمایید و از این رو تاکید نمود که همواره سعی نمایید تا ویژگی های شخصیتی انسان های موفق را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

شایان ذکر است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش آموزی کشور در تاریخ 98/9/17 برگزار شد و دانش آموزان منتخب دختر و پسر از طریق مراحل انتخابات داخلی به سازمان دانش آموزی معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار