مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی :

جاده‌های آذربایجان‌غربی باز است

ارومی ه(پانا) - با توجه به آغاز بارش‌ها در مناطق مختلف استان در حال حاضر تمامی جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی باز و تردد برقرار است.

کد مطلب: ۹۷۴۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های آذربایجان‌غربی باز است

وی افزود: هم اکنون بارش در شهرستان اشنویه، پیرانشهر، سردشت، گردنه زنجیران مهاباد در جنوب استان وجود دارد و از هفته گذشته 68 اکیب به همراه 420 دستگاه ماشین آلات راهداری در نقاط مختلف جاده‌های استان در حال آماده باش هستند.
شکری ادامه داد: برف‌روبی و نمک‌پاشی در گردنه‌های استان انجام شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.


این مسئول عنوان کرد: سامانه پیامی 1000141 و همچنین وب سایت 141.ir همراه شماره تماس 141 با همزمان 30 خط فعال در مرکز مدیریت راه، آماده پاسخگویی به صورت شبانه روزی می‌باشد و مسافران می‌توانند قبل از سفر از وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان با خبر شوند.
وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما از تمامی مسافران در خواستمی‌شود تا در حین سفر تمهیدات لازم زمستانی را به همراه داشته باشند و از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.
شکری افزود: 18 گردنه در راه‌های اصلی و همچنین 71 گردنه در راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی وجود دارد که در جمع 680 کیلومتر طول گردنه‌های استان است.
وی عنوان کرد: در فصل زمستان و هنگام بارش، دمای هوا در گردنه‌های استان کاهش می‌یابد و امکان کولاک در این مناطق بیشتر است از این رو مسافران حتما باید تمهیدات لازم زمستانی به همراه داشته باشند تا مشکلی در تردد آنان وجود نداشته باشد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اکیب‌های راهداری به همراه سایر ارگان‌های دیگر در جاده‌های مواصلاتی استان مستقرر هستند و امیدوارم با تمهیدات لازم در فصل زمستان شاهد کاهش حوادث باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار