مازندران رتبه دوم مسابقات کشوری کرال فرهنگیان را به دست آورد

ساری (پانا) - گروه سرود همسرایان مازندران رتبه دوم هشتمین جشنواره همسرایان امور تربیتی (کرال فرهنگیان) را به دست آوردند.

کد مطلب: ۹۷۴۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مازندران رتبه دوم مسابقات کشوری کرال فرهنگیان را به دست آورد

هشتمین جشنواره سرود کرال فرهنگیان با حضور دو گروه از استان مازندران در تهران برگزار شد و هر دو گروه مازندرانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

در این دوره که 45 گروه از سراسر کشور به رقابت پرداختند، گروه همسرایان فریدونکنار در بخش مختلط (گروه خانم ها وآقایان) و گروه همسرایان بابل در بخش خانم‌ها موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

به گفته مجیدی، دبیر هشتمین جشنواره همسرایان امور تربیتی (کرال فرهنگیان) در این جشنواره زیبایی‌های صوتی بسیاری همراه با وحدت ملی را دیدیم و شنیدیم. بعد از تشکیل ۸۰ گروه کر حدود ۴۵ اثر در دبیرخانه به دست ما رسید و هر گروه ۲ اثر با گرایش‌های مختلف در هیات داوری شد که امروز ۱۰ گروه برتر برگزیده خواهند شد. تجربه و رقابت در عرصه هنر در این جشنواره مهم است. از معلمان شرکت کننده در این جشنواره درخواست دارم اگر دانش آموز شما تقاضا کرد به گروه سرود برود درنگ نکنید و تجربیات زیبای هنری را به مدارس خود انتقال دهید.

دبیر این دوره از جشنواره گفت: امسال از نظر کیفی و کمی ارتقا داشتیم از نظر کیفی هیات داوران با افزوده شدن یک نفر داوری‌ها به دقت و عدالت صورت گرفت. یکی از معدود اتفاقات فرهنگی هنری این است که اقوام مختلف با لباس و گویش محلی خود در یک عرصه حضور پیدا می‌کنند که همین قضیه تقویت وحدت ملی را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار