شناسایی واحد های صنفی متخلف در ورامین

ورامین (پانا) - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از شناسایی پنج واحد متخلف در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی واحد های صنفی متخلف در ورامین

حسن میرزایی در حاشیه اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان ورامین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل بازار مصرف، تأمین آسایش و رضایت‌مندی مردم و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان انجام می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت به اتفاق اتاق اصناف شهرستان ورامین با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف، به طور مستمر بازار شهرستان را رصد کرده و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌کند تا کسی به بهانه افزایش قیمت بنزین، خودسرانه قیمت کالاها را افزایش ندهند.

میرزایی افزود: در گشت و بازرسی بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در مناطق مختلف شهرستان ورامین، بر مواردی از جمله درج قیمت کالا، رعایت مسائل بهداشتی، کم‌فروشی و گران‌فروشی نظارت دقیق می‌شود.

در ادامه میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر تنظیم بازار، وضعیت فعالیت پانزده واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، پنج واحد متخلف شناخته شد.

اوتخلفات این واحدها را عدم درج قیمت و عدم رعایت اصول بهداشتی اعلام کرد و افزود: پرونده این واحدهای متخلف، پس از شناسایی به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار