مهلت ارسال آثار به جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب استان یزدتمدیدشد

یزد(پانا) -مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت : مهلت ارسال آثار سومین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب استان یزد تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب استان یزدتمدیدشد

"مجید جوایان زاده " با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب استان یزد، گفت: علاقه‌مندان به ترویج کتابخوانی در روستا‌ها فرصت دارند تا ۳۰ آذر ماه آثار خود را در قالب طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و بر طبق فرم جشنواره به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی بابیان اینکه فراخوان اولیه جشنواره از تیر ماه ۹۸ منتشر شد اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره اواخر بهمن ماه مشخص می‌شود و تمامی آثار رسیده به دبیرخانه استانی به جشنواره کشوری نیز ارسال خواهد شد.

جوایان زاده تمرکز زدایی برنامه‌های ترویج کتابخوانی از مرکز پایتخت کتاب به شهرستان‌ها و حتی روستا‌ها را هدف اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: استان یزد جزو معدود استان‌هایی است که جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب را همزمان با مرحله کشوری به صورت جشنواره استانی نیز برگزار می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تعداد روستا‌های شرکت کننده سال گذشته استان یزد را ۱۰۳ روستا دانست و تصریح کرد: یزد سومین استان از نظر تعداد آثار ارسالی بود و از بین روستا‌های برگزیده کشوری نیز روستای گرد کوه مهریز بعنوان یکی از روستا‌های برگزیده دوستدار کتاب کشور معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار