قرارگاه شهری انجمن های اسلامی شهرستان شهرکرد این بار، با رنگ و بوی خاطرات شهدا

شهرکرد(پانا) - جلسات هفتگی قرارگاه شهری، با حضور مسئولین انجمن اسلامی دانش آموزان پسر در اتحادیه شهرکرد برگزار شد

کد مطلب: ۹۷۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه شهری انجمن های  اسلامی شهرستان شهرکرد این بار، با رنگ و بوی خاطرات شهدا

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری قرارگاه شهری شهرستان شهرکرد با حضور علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را به مجموعه اتحادیه تبریک گفت و موفقیت در تمامی عرصه های فرهنگی و خصوصا علمی را برای دانش آموزان آرزو کرد.

گرجی با اشاره به وجود ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس افزود: یکی از اصلی ترین میدان داران عرصه مبارزه با دشمن و استکبار در دوران ۸ سال دفاع مقدس همین دانش آموزان، نوجوانان و هم سن و سالهای شما بودند که با رشادت های خود هم درس خواندند و هم با دشمن رودررو جنگیدند، شما دانش آموزان نیز باید ادامه دهنده راه و منش شهدای دانش آموز باشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن اشاره به حوادث مربوط به فتنه اخیر خاطر نشان کرد، میدان جنگ در عصر حاضر به مراتب سخت تر و پیچیده تر از دوران ۸ سال جنگ تحمیلی است و دشمن تمام قد برای هدف قرار دادن قشر نوجوان و جوان تلاش می کند، که در این میان نقش شما دانش آموزان در حوزه کار فرهنگی و خصوصا علمی بسیار حائز اهمیت است؛ جنگ فعلی، جنگ نرم در تمامی عرصه ها می باشد که به فرموده مقام معظم رهبری شما جوانان افسران جنگ نرم در این کارزار هستید.

در ادامه این جلسه دانش آموزان به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل مهم فرهنگی و علمی پرداختند.

عکس یادگاری اعضاء قرارگاه شهری با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پایان بخش این برنامه بود.

گفتنی است سلسله جلسات قرارگاه شهری انجمن های اسلامی دانش آموزان به طور منظم هر هفته، با حضور مسولین انجمن اسلامی با هدف ارائه گزارش و بررسی فعالیت های انجام شده و همچنین بحث و گفتگو در خصوص برنامه های هفته های آتی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار