برگزاری جلسه کیفیت بخشی و بهبود نتایج مدارس

تهران (پانا) - جلسه کیفیت بخشی و بهبود نتایج مدارس با حضور پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران و جهانشاهی، رییس اداره متوسطه نظری شهر تهران و تعدادی از دبیرستان های دوره دوم دولتی و غیردولتی  برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کیفیت بخشی و بهبود نتایج مدارس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه، ضمن مهم قلمداد کردن فرایند ارزشیابی از دانش آموزان گفت: آخرین حلقه فرآیند یاددهی و یادگیری، سنجش و ارزشیابی پایانی است. نتایج امتحانات کتبی نهایی می تواند به عنوان یکی از شاخص های کیفیت آموزشی مورد توجه قرار گیرد.


درّی در ادامه به ارائه راه کارهایی برای کیفیت بخشی و بهبود نتایج امتحانات خرداد ماه پرداخت و افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد باتجربه و با انگیزه، باید از اولویت های تامین نیروی انسانی باشد.


وی تشکیل جلسات منظم با دبیران، تقویت کلاس های مکمل درسی و درس پژوهی را در بالا بردن کیفیت آموزشی مدارس موثر برشمرد و توصیه کرد تا کیفیت بخشی به فرآیند یادگیری و بهبود نتایج به گفتمان غالب شورای دبیران مدرسه تبدیل شود.


درّی در ادامه مدیران آرمان خواه و تعالی جو را عامل پیشرفت مولفه های آموزشی و پرورشی مدارس دانست و اضافه کرد: کیفیت بخشی در مدارس، با مشارکت فعال عوامل سهیم و موثر میسر خواهد شد که دبیران، کارکنان،دانش آموزان و اولیاء از مهم ترین آنها هستند.


در ادامه ی جلسه جهانشاهی، رییس اداره متوسطه نظری شهر تهران، ضمن توصیه به بالا بردن کیفیت آموزشی در مدارس، تبادل تجربیات بین مدیران مدارس را مهم تلقی کرد و آموزش دبیران، تقویت معاونان آموزشی، تشکیل جلسه با خانواده دانش آموزان، طرح خواهر خواندگی با مدارس موفق را از جمله راه کارهای بهبود نتایج در مدارس دانست.


جهانشاهی ضمن برشمردن اهمیت طرح همیار معلم گفت: اجرای این طرح، موجب کیفیت بخشی در مدارس خواهد شد و یادگیری از گروه همسال یکی از راه های تعمیق یادگیری و بهبود نتایج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار