معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس کاشمر:

طرح رتبه بندی معلمان در احکام همکاران از ابتدای مهرماه محاسبه و اعمال می شود

کاشمر (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس مقاطع تحصیلی کاشمر گفت:اقدامات اجرایی مربوط به طرح رتبه بندی معلمان انجام شده و در احکام همکاران از ابتدای مهرماه محاسبه و اعمال می شود.

کد مطلب: ۹۷۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح رتبه بندی معلمان در احکام همکاران از ابتدای مهرماه محاسبه و اعمال می شود

علی ابری اول،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس مقاطع تحصیلی کاشمر که در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه اقدامات اجرایی مربوط به طرح رتبه‌بندی معلمان انجام و از اول مهرماه برای آنان محاسبه و اعمال می‌شود، اظهار کرد: اگرچه زمزمه‌هایی مطرح است که این طرح فقط معلمان شاغل در مدارس را شامل می شود، اما راهکارهایی اندیشیده شده است تا ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری برای نیروهای شاغل اداری اعمال شده و حقوق این همکاران نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به‌ضرورت آموزش مهارت به دانش آموزان در مدارس اظهار کرد: خانواده‌ها اگر فرزندان خود را دوست دارند باید زمینه و شرایط را به نحوی مهیا کنند تا فرزندانشان اراده‌ای محکم و دستانی ماهر داشته باشند.
ابری با تاکید بر لزوم استفاده از روش های خلاقانه در مدیریت مدارس و صبوری در برابر شرایط موجود یادآور شد: نگرانی همکارانی که در کلاس های درس از ابتدایی‌ترین امکانات آموزشی محروم هستند را کاملا درک میکنیم،اگرچه همکارانمان از کمبودها، به‌عنوان دغدغه به‌حق خود صحبت می‌کنند، اما تکیه بر داشته ها و کاربست روش های خلاقانه در مدیریت می تواند تا حدودی این مشکلات را قابل تحمل سازد.
در ابتدای این جلسه نیز علی طاهریان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کاشمر با بیان اینکه کاشمر سهم عمده‌ای در تربیت علما، ادبا و اندیشمندان دارد و بسیاری از این مشاهیر در کشور جزو چهره های مطرح و شناخته شده هستند
گفت: آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با کسب رتبه‌ها و افتخارات بالا خوشبختانه کارنامه قابل قبولی در حوزه‌های مختلف در بین 47 اداره آموزش‌وپرورش استان دارد.
وی با اشاره به انجام فعالیت‌های عمرانی در راستای بهسازی، نوسازی و احداث فضاهای آموزشی در سایه مشارکت و همراهی خیرین و افراد نیکوکار، افزود: در حال حاضر 30 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کاشمر وجود دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری از تعداد زیادی از این پروژه‌ها تفاهم‌نامه منعقدشده است.
مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر همچنین با بیان اینکه تنها در دو سال اخیر حدود 20 میلیارد تومان در راستای احداث، توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از هزینه‌های عمرانی انجام‌شده با مشارکت خیرین و نیکوکاران تأمین‌شده است، به‌طوری‌که از ابتدای مهرماه نیز تاکنون تفاهم‌نامه اجرای پنج پروژه در کاشمر به امضا رسیده است.
طاهریان با اذعان به این مهم که کمبودها در آموزش‌وپرورش زیاد است، یادآور شد: آموزش‌وپرورش از گذشته مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار داشته و دغدغه اول مسؤولان نبوده است، که لازم این دیدگاه تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار